شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روندهاي بانكداري براي سال 2022 (2): بانكداري باز
پنجشنبه، 23 دی 1400 - 10:18 کد خبر:48614
مصرف كنندگان به طور فزاينده اي خواستار تجربيات مرتبط، به موقع و شخصي هستند كه مي تواند در زمان و هزينه آنها صرفه جويي كند. بيماري همه‌گير نشان داد كه كسب و كارها در هر صنعتي تا چه حد مي‌توانند به فرصتي براي تحول ديجيتال براي برآوردن نيازهاي مصرف‌كننده تبديل شوند.



شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| بانكداري باز به يكي از محرك‌هاي اصلي تحول بانكداري ديجيتال تبديل شده است كه بر سرمايه‌گذاري‌هاي فناوري و زيرساخت‌ها، مدرن‌سازي داده‌ها و استراتژي‌هاي تمركززدايي، مشاركت‌هاي فين‌تك و حتي برنامه‌هاي مهارت‌سازي مجدد تأثير مي‌گذارد. طبق تحقيقات انجام شده توسط Digital Banking Report، ذينفع اصلي اين تلاش ها مصرف كننده خواهد بود.

بانكها و موسسات اعتباري براي آماده شدن براي اين تغيير در نحوه انجام امور بانكي، بايد مناسب ترين مدل كسب و كار را طراحي كنند كه اهداف تجاري آتي آنها را برآورده كند.

مصرف كنندگان به طور فزاينده اي خواستار تجربيات مرتبط، به موقع و شخصي هستند كه مي تواند در زمان و هزينه آنها صرفه جويي كند. بيماري همه‌گير نشان داد كه كسب و كارها در هر صنعتي تا چه حد مي‌توانند به فرصتي براي تحول ديجيتال براي برآوردن نيازهاي مصرف‌كننده تبديل شوند.

 

در بانكداري، ارائه دهندگان خدمات مالي سنتي و غيرسنتي مي توانند نقش مهمي در ايجاد فرصت هاي باز بانكي ايفا كنند و خدمات و تجربيات ارزشمندي به مشتريان ارائه نمايند.