درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 04:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4640صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومییکشنبه، 27 مرداد 1392 - 22:19
سخنرانی دکتر عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نشست تخصصی نقش فرآیندها در روابط‌عمومی
  

سخنرانی دکتر عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نشست تخصصی نقش فرآیندها در روابط‌عمومی


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در این نشست که به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی و موسسه کارگزار روابط‌عمومی بود، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تغییر نام معاونت‌های پارلمانی به معاونت پارلمانی و روابط عمومی گفت: سازمانی که معلومات پارلمانی و روابط عمومی خوب دارد، وزیرش هیچ گاه استیضاح نمی‌شود.

عبدالرضا عزیزی در نشست بررسی نقش فرآیندگرایی در روابط عمومی به میزبانی پتروشیمی کشور گفت:‌ کسانی که می‌خواهند قدرتمند شوند باید ارتباطات قوی داشته باشند.

وی افزود: در گذشته کسانی قوی بودند که خان و شاه بوده و یا پول داشتند اما اکنون اگر کسی ویژگی‌های گذشته را داشته باشد اما ارتباطات نداشته باشد گویی هیچ ندارد.

عزیزی تصریح کرد: در حوزه روابط عمومی می‌توان امری مشابه اتحادیه‌ی سازمان‌های مردم‌نهاد از جمله نظام‌پزشکی را داشت که در شهرستان‌ها و در نهایت در حوزه کشوری شکل می‌گیرد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: متاسفانه الان یک نفر از همه جا مانده و رانده را در سازمان به بخش روابط عمومی می‌فرستند که این نشان دهنده‌ی اگاهی کم مدیر است.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که برای روابط عمومی ارزش قائلند در آینده حتما به سمت‌های بالا می‌رسند، چون می فهمند که روابط عمومی چه نقشی دارد.

سخنرانی کامل عبدالرضا عزیزی  در این نشست که با رونمایی کتاب استانداردهای روابط‌عمومی و اهداء جایزه ملی سال روابط‌عمومی همراه بود جهت استفاده بیشتر در ادامه قرار می‌گیرد...

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد