درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 11:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42236صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 13 فروردین 1399 - 08:26
اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی
سید عبدالله میرحسینی - در این طرح گرافیکی از نشانه تصویری تخم مرغ های رنگی سفره هفت سین و همچنین ماسک برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا که در برگیرنده سال جدید و مراقبت های بهداشتی است استفاده شده است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همزمان با فرارسیدن سال نو بیلبوردهای تازه شرکت بیمه دی در نقاط پررفت‌و آمد شهر به اکران درآمد.
 
 شرکت بیمه دی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و همچنین کمک به ارتقاء سطح سلامت جامعه "زندگی ارزش مراقبت دارد" را به عنوان شعار تبلیغاتی خود انتخاب کرده است.
 
 این شرکت بیمه ای با کمک گرفتن از مشاوران تبلیغاتی و روابط عمومی خود یک طرح مناسب جهت اکران در ایام نوروز درنظر گرفته است .
 
 آن چه دراین تبلیغ جلب توجه می کند، به کارگیری ایده ای نو و ذکاوت و هوشمندی در انتخاب تصویری است که روی بیلبورد های شهری به خوبی خودنمایی می کند.
 
 در این طرح گرافیکی از نشانه تصویری تخم مرغ های رنگی سفره هفت سین و همچنین ماسک برای جلوگیری از انتقال ویروس
کرونا که در برگیرنده سال جدید و مراقبت های بهداشتی است استفاده شده است.
 
 «زندگی ارزش مراقبت دارد »، جمله ای کوتاه در شعار کمپین تبلیغاتی بیمه دی است که به خوبی می تواند در کنار عکس انتخابی برای بیلبورد، مفهوم و معنای لازم را برای بینندگان تداعی کند.
 
 لازم به ذکر است بیمه دی امسال پیام تبریک نوروزی خود را بدون آنکه اشاره به محصولات و یا خدمات بیمه ای کند درنظر گرفته و درواقع تمرکز این پیام بر عوض شدن سال و همچنین مراقبت مردم از جلوگیری از انتقال ویروس کرونا است. از این رو مراقبت و آموزش عمومی برای کنترل و جلوگیری از بیماری در این پیام به خوبی نشان داده شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد