شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : اجراي مسئوليت هاي اجتماعي با ايده خلاقانه بيمه دي
دوشنبه، 11 فروردین 1399 - 21:38 کد خبر:42236
در اين طرح گرافيكي از نشانه تصويري تخم مرغ هاي رنگي سفره هفت سين و همچنين ماسك براي جلوگيري از انتقال ويروس كرونا كه در برگيرنده سال جديد و مراقبت هاي بهداشتي است استفاده شده است.




 شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| همزمان با فرارسيدن سال نو بيلبوردهاي تازه شركت بيمه دي در نقاط پررفت‌و آمد شهر به اكران درآمد.
 
 شركت بيمه دي در راستاي ايفاي مسئوليت هاي اجتماعي خود و همچنين كمك به ارتقاء سطح سلامت جامعه "زندگي ارزش مراقبت دارد" را به عنوان شعار تبليغاتي خود انتخاب كرده است.
 
 اين شركت بيمه اي با كمك گرفتن از مشاوران تبليغاتي و روابط عمومي خود يك طرح مناسب جهت اكران در ايام نوروز درنظر گرفته است .
 
 آن چه دراين تبليغ جلب توجه مي كند، به كارگيري ايده اي نو و ذكاوت و هوشمندي در انتخاب تصويري است كه روي بيلبورد هاي شهري به خوبي خودنمايي مي كند.
 
 در اين طرح گرافيكي از نشانه تصويري تخم مرغ هاي رنگي سفره هفت سين و همچنين ماسك براي جلوگيري از انتقال ويروس
كرونا كه در برگيرنده سال جديد و مراقبت هاي بهداشتي است استفاده شده است.
 
 «زندگي ارزش مراقبت دارد »، جمله اي كوتاه در شعار كمپين تبليغاتي بيمه دي است كه به خوبي مي تواند در كنار عكس انتخابي براي بيلبورد، مفهوم و معناي لازم را براي بينندگان تداعي كند.
 
 لازم به ذكر است بيمه دي امسال پيام تبريك نوروزي خود را بدون آنكه اشاره به محصولات و يا خدمات بيمه اي كند درنظر گرفته و درواقع تمركز اين پيام بر عوض شدن سال و همچنين مراقبت مردم از جلوگيري از انتقال ويروس كرونا است. از اين رو مراقبت و آموزش عمومي براي كنترل و جلوگيري از بيماري در اين پيام به خوبي نشان داده شده است.