درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 10:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41239صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 9 دی 1398 - 23:42
کارگاه آموزشی دوروزه کارشناسان روابط عمومی بانک توسعه تعاون
کارگاه آموزشی کاربردی کارشناسان روابط‌عمومی ستاد و صف بانک توسعه تعاون باهدف کمک به افزایش مهارت‌های تخصصی و ارتقاء سطح آگاهی و توانمندی آنان با بهره‌گیری از تجارب اساتید دانشگاهی طی روزهای 9 و 10 دی‌ماه سال جاری با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره و برخی از مدیران ستادی در سالن همایش‌های مرکز آموزش و پژوهش این بانک برگزار می‌گردد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کارگاه آموزشی کاربردی کارشناسان روابط‌عمومی ستاد و صف بانک توسعه تعاون باهدف کمک به افزایش مهارت‌های تخصصی و ارتقاء سطح آگاهی و توانمندی آنان با بهره‌گیری از تجارب اساتید دانشگاهی طی روزهای 9 و 10 دی‌ماه سال جاری با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره و برخی از مدیران ستادی در سالن همایش‌های مرکز آموزش و پژوهش این بانک برگزار می‌گردد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
بانک توسعه تعاون، سعید معادی مشاور مدیرعامل، مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون با تأکید بر اینکه توجه و پرداخت به امر آموزش پلی برای توسعه و ظرفیت‌سازی سرمایه انسانی در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان تلقی می‌گردد گفت: فراهم نمودن تمهیدات لازم برای اجرای آموزش‌هایی که مبتنی بر نیازسنجی و شناخت دقیق و صحیح وضعیت موجود و واقع بینانه باشد می‌تواند راهکاری برای بالا بردن سطح توان علمی و عملی و مهارت افزایی کارکنان تلقی گردد.

معادی نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها را همواره خاص و ویژه عنوان کرد و دراین‌باره یادآور شد: اگرچه ساختار و ابزار در روابط عمومی‌ها طی این سال‌ها به‌واسطه ظهور و بروز فناوری جدید و تکنولوژی، دستخوش تغییرات جدی و اساسی شده است ولیکن فلسفه وجودی و رویکرد و کارکرد روابط عمومی چیزی جز برقراری ارتباط، اطلاع‌یابی، اطلاع‌رسانی، افکار سنجی، اعتمادآفرینی و پرداختن به مسئولیت اجتماعی نیست و فرصت سازی برای تکرار این مفاهیم اساسی و تلاش برای انطباق روابط عمومی با نیازهای مردم و درک و فهم بهتر افکار عمومی نه‌تنها عاملی برای شناسایی و پیشگیری از تهدید می‌شود بلکه باعث موفقیت بهتر سازمان‌های تولیدی و خدماتی در جلب رضایتمندی مردم خواهد شد.

وی برگزاری کلاس‌های آموزشی در قالب خبرنویسی و گزارش‌نویسی، تولید محتوی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی، عکاسی خبری و تبلیغات و برند سازی را ازجمله منابع آموزشی این کارگاه عنوان نمود و افزود: علاوه بر آموزش‌های تخصصی جهت کارشناسان روابط عمومی کارگاه‌های کاربردی نیز جهت تبیین هرچه بهتر جزئیات وظایف کارشناسان برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون استمرار این دوره‌های آموزشی را ضروری دانست و دراین‌باره گفت: روابط عمومی به‌عنوان هنر هشتم مطرح است و برای نهادینه نمودن و تبیین تمامی ابعاد این هنر نیاز به برگزاری دوره‌های مختلف به‌صورت علمی و عملی درراستای انتقال دانش آشکار و ضمنی آن می‌باشد که امیدواریم بتوانیم این دوره‌ها را به‌صورت مستمر و با اثربخشی مثبت برگزار نماییم.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد