درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 13:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39735صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 17 مرداد 1398 - 01:55
نشست هیأت رییسه شورای روابط عمومی های کردستان
دومین نشست هیأت رییسه شورای روابط عمومیهای استان کردستان در سال جاری با حضور مدیر شعب استان، مدیر کل روابط عمومی استانداری کردستان و اعضای هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان کردستان به میزبانی بانک مسکن برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دومین نشست هیأت رییسه شورای روابط عمومیهای استان کردستان در سال جاری با حضور مدیر شعب استان، مدیر کل روابط عمومی استانداری کردستان و اعضای هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان کردستان به میزبانی بانک مسکن برگزار شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، در این نشست جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان ضمن ابراز خرسندی از حضور هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان در بانک مسکن به ارتباطات بعنوان اصلی ترین دانش بشری اشاره کرد و گفت: امروزه در عصر حاضر اگرچه نگوییم ارتباطات اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است، اما به جرأت می توان گفت یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و زیربنای سایرعلوم قرن حاضر است.

سلیمی کسب اطلاع رسانی به موقع و شفاف ، ترغیب، تشویق ، ترویج و تبلیغ و انجام تحقیقات اجتماعی و افکارسنجی و پیوند آن به منابع سازمانی را از مهمترین وظایف روابط عمومی ها در بازتاب شخصیت یک سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از واحدهای هر سازمان پویا، روابط عمومی آن سازمان می باشد و اگر این واحد، برخوردار از پویایی و خلاقیت باشد می تواند تحرک و نشاط را به تمامی سازمان منتقل سازد.

مدیر شعب استان در ادامه بر توانمند سازی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با اتخاذ تصمیمات اساسی توسط هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان در جهت خدمتگذاری هرچه بیشتر به مردم و توسعه همه جانبه استان تأکید کرد.

در ادامه آرش حسین پناهی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان ضمن تشکر از بانک مسکن به جهت میزبانی بسیار عالی، از دیدگاه روابط عمومی محور مدیر شعب استان تقدیر کرد و گفت: روابط عمومی چشم بینا و گوش شنوای سازمان در برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی است و از اینکه در بانک مسکن روابط عمومی محور تمامی فعالیتهای بانک است جای بسیار خوشحالی و تقدیر است.

حسین پناهی بر برگزاری مستمر جلسات هیات رییسه شورای روابط عمومی های استان تأکید کرد و ابراز داشت: برگزاری مستمر جلسات هیات رییسه می تواند در انعکاس مشکلات روابط عمومی ها و ایجاد گفتمان و ترسیم برنامه های مشترک قابل اجرا نقش بسیار مهمی داشته باشد.

گفتنی است در این جلسه هیأت رییسه موضوعاتی همچون بازدید از روابط عمومی های ادارات، جشنواره روابط عمومی های برتر استان، دوره کمکهای اولیه برای روابط عمومی ها توسط هلال احمر، تشکیل کمیته رفاهی و همکاری شورا در برگزاری جشنواره دف نوای رحمت به اتفاق آرا به تصویب رسید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد