درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:46   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39735صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 15 مرداد 1398 - 15:07
نشست هیأت رییسه شورای روابط عمومی های کردستان
دومین نشست هیأت رییسه شورای روابط عمومیهای استان کردستان در سال جاری با حضور مدیر شعب استان، مدیر کل روابط عمومی استانداری کردستان و اعضای هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان کردستان به میزبانی بانک مسکن برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دومین نشست هیأت رییسه شورای روابط عمومیهای استان کردستان در سال جاری با حضور مدیر شعب استان، مدیر کل روابط عمومی استانداری کردستان و اعضای هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان کردستان به میزبانی بانک مسکن برگزار شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، در این نشست جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان ضمن ابراز خرسندی از حضور هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان در بانک مسکن به ارتباطات بعنوان اصلی ترین دانش بشری اشاره کرد و گفت: امروزه در عصر حاضر اگرچه نگوییم ارتباطات اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است، اما به جرأت می توان گفت یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و زیربنای سایرعلوم قرن حاضر است.

سلیمی کسب اطلاع رسانی به موقع و شفاف ، ترغیب، تشویق ، ترویج و تبلیغ و انجام تحقیقات اجتماعی و افکارسنجی و پیوند آن به منابع سازمانی را از مهمترین وظایف روابط عمومی ها در بازتاب شخصیت یک سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از واحدهای هر سازمان پویا، روابط عمومی آن سازمان می باشد و اگر این واحد، برخوردار از پویایی و خلاقیت باشد می تواند تحرک و نشاط را به تمامی سازمان منتقل سازد.

مدیر شعب استان در ادامه بر توانمند سازی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با اتخاذ تصمیمات اساسی توسط هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان در جهت خدمتگذاری هرچه بیشتر به مردم و توسعه همه جانبه استان تأکید کرد.

در ادامه آرش حسین پناهی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان ضمن تشکر از بانک مسکن به جهت میزبانی بسیار عالی، از دیدگاه روابط عمومی محور مدیر شعب استان تقدیر کرد و گفت: روابط عمومی چشم بینا و گوش شنوای سازمان در برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی است و از اینکه در بانک مسکن روابط عمومی محور تمامی فعالیتهای بانک است جای بسیار خوشحالی و تقدیر است.

حسین پناهی بر برگزاری مستمر جلسات هیات رییسه شورای روابط عمومی های استان تأکید کرد و ابراز داشت: برگزاری مستمر جلسات هیات رییسه می تواند در انعکاس مشکلات روابط عمومی ها و ایجاد گفتمان و ترسیم برنامه های مشترک قابل اجرا نقش بسیار مهمی داشته باشد.

گفتنی است در این جلسه هیأت رییسه موضوعاتی همچون بازدید از روابط عمومی های ادارات، جشنواره روابط عمومی های برتر استان، دوره کمکهای اولیه برای روابط عمومی ها توسط هلال احمر، تشکیل کمیته رفاهی و همکاری شورا در برگزاری جشنواره دف نوای رحمت به اتفاق آرا به تصویب رسید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد