درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 21:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3687صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهپنجشنبه، 23 خرداد 1392 - 23:57
تمرکز حساب ها در بانک رفاه منطقی است
جلسه شورای هماهنگی سازمان های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به میزبانی بانک رفاه در محل مجتمع ولنجک این بانک برگزار شد.
  

شارا - جلسه شورای هماهنگی سازمان های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به میزبانی بانک رفاه در محل مجتمع ولنجک این بانک برگزار شد.

به گزارش شارا، لطفی نژاد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و رئیس این شورا طی سخنانی گفت: انتظارات بانک رفاه درباره تمرکز حساب های زیر مجموعه وزارتخانه در بانک رفاه انتظاری درست و منطقی است، چرا که ما هرچقدر بانک رفاه و بانک های دیگری که زیر مجموعه وزارتخانه هستند را تقویت کنیم، این بانک ها خدمات بهتری ارائه خواهند داد و در این زمینه هیچ مشکل قانونی وجود ندارد.
وی افزود: برای تقویت روابط و رفع نیازهای سازمان های زیر مجموعه وزارتخانه باید از تمامی ظرفیت ها به ویژه توانمندی بانک های مجموعه استفاده بهینه کرد.
لطفی نژاد ادامه داد: یکی از مهم ترین مباحثی که باید مورد توجه قرار داد تکریم ارباب رجوع است که امروزه با توجه به گسترش بانکداری اینترنتی وخدمات الکترونیکی باید از واژه״ تکریم مخاطبان״ استفاده کنیم چرا که مشتریان مانند گذشته به ما مراجعه نمی کنند و بسیاری از خدمات را از طریق اینترنت دریافت می کنند.
رئیس شورای هماهنگی سازمان های زیر مجموعه وزارتخانه تصریح کرد: در تکریم مخاطبان باید چند نکته از جمله کیفیت، سرعت و ارزان بودن خدمات را مد نظر قرار دهیم که نتیجه آن رضایتمندی مشتریان و مخاطبان خواهد بود.
در ادامه گلیج مدیر امور منطقه یک بانک رفاه گفت: همکاری بین بانک رفاه و سازمان تامین اجتماعی در سطح خوب و مناسبی است و امیدواریم که این همکاری ها گسترش یابد.
وی افزود: اگر چه ارائه خدمت به شهروندان و سازمان های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کارکنان بانک رفاه افتخار است، اما انتظار می رود این سازمان با متمرکز کردن حسابهای خود در بانک رفاه، ما را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مشتریان یاری کنند.
مدیر امور منطقه یک بانک رفاه، تصریح کرد: ارائه خدمت به تعداد زیادی از مستمری بگیران، همکاری بیشتر بین سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه و نیز ترغیب مستمری بگیران به استفاده از خدمات الکترونیک می تواند به فعالیت ها، اثر بخشی بیشتری ببخشد.
گفتنی است در این جلسه، اعضای شورا دیدگاه های خود را در مورد زمینه های گسترش همکاری متقابل بیان کردند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد