درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 02:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3686صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهپنجشنبه، 23 خرداد 1392 - 22:14
کاظمی دینان:بدهکاران در بانک کارآفرین جایی ندارند
کاظمی دینان با اشاره به حساسیت فراوان مدیران بانک کارآفرین در اعطای تسهیلات به متقاضیان گفت:این بانک با دقت فراوانی تسهیلات خود را در اختیار مشتریان قرارمی دهد و برهمین اساس باید تاکید کرد که بدهکاران در این بانک جایی ندارند.
  

شارا- کاظمی دینان با اشاره به حساسیت فراوان مدیران بانک کارآفرین در اعطای تسهیلات به متقاضیان گفت:این بانک با دقت فراوانی تسهیلات خود را در اختیار مشتریان قرارمی دهد و برهمین اساس باید تاکید کرد که بدهکاران در این بانک جایی ندارند.
غلامرضا کاظمی دینان، مدیر امور ارتباطات وبازاریابی بانک کارآفرین روز سه شنبه 21 خرداد ماه در نخستین هم اندیشی بانک کارآفرین با رسانه ها با بیان این مطلب که بانک کارآفرین 14 سال پیش با نگاهی متفاوت و متمایز با دیگر بانک های خصوصی شکل گرفت،گفت:این بانک جایگاه ویژه ای برای مشتریان خود قائل است و معتقد است که باید پیش از شعار دادن به بحث عملگرایی پرداخت.
وی افزود: مدیریت عامل بانک کارآفرین و دیگر مدیران و کارکنان این بانک جلب اعتماد مشتری را بهترین تبلیغ برای خود می دانند برهمین اساس تلاش می کنند تا با ارائه بهترین خدمات،مردم را راضی نگاه دارند.
مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین با طرح این موضوع که بانکها نباید تنها به دنبال سودآوری باشند،متذکر شد: به وجود آوردن شرایطی که منتهی به سودآوری دو جانبه شود هدف نهایی و غائی بانک کارآفرین است یعنی ما بر آن هستیم تا در طراحی برنامه های خود به گونه ای عمل کنیم که مشتریان بانک نیز از افتتاح حساب در بانک ما خشنود باشند .
وی با اشاره به جایگاه رسانه های مکتوب و مجازی در امر اطلاع رسانی ادامه داد:بیشترین سرمایه گذاری بانک کارآفرین در رابطه با این شکل از رسانه ها است چرا که ارتباط دوسویه ای با افکار عمومی جامعه دارند.
کاظمی دینان یادآور شد:ما از هرگونه انتقاد نسبت به عملکردمان استقبال می کنیم و در همین راستا نیز اعلام می کنیم، رسانه ها اگر انتقادی نسبت به عملکرد بانک کارآفرین دارند باید آن را به گونه ای مطرح کنند که به رفع نیازهای مشتری منتج گردد.

حمایت از بنگاه های کارآفرینی و تقویت ساختار مالی آنها
مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین در ادامه در رابطه با ماموریت بانک کارآفرین نیز اینگونه عنوان کرد که تقویت ساختار مالی بنگاه های کارآفرینی در کنار مواردی چون کمک به رشد پایدار کسب و کار بنگاه های کارآفرینی از طریق ابداع و ارائه «راه حل های نوآورانه مالی» و توانمند سازی و ارتقاء جایگاه بخش خصوصی از جمله برنامه هایی است که در دستور کار مدیران ارشد بانک قرار دارد.

پیش بینی رشد 50 درصدی منابع و سپرده ها در سال 92
مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین با بیان این مطلب که ما در سال 91 شاهد رشد 30درصدی منابع بانک کارآفرین بودیم،خاطرنشان کرد: به جهت موفقیت های کسب شده باید در درجه نخست از مشتریان و کارکنان و در مرحله بعد از مدیریت عامل و دیگر کارکنان بانک سپاسگزار باشیم.
وی تاکید کرد:بانک کارآفرین در مسیر پیش رو برای دستیابی به اهداف نوین بانکی رشد 50 درصدی را برای سپرده های خود در نظر گرفته است و امیدواریم با کمک تمامی همکاران بتوانیم در سال جاری به این جایگاه دست پیدا کنیم.
به گفته کاظمی دینان بانک کارآفرین در سال گذشته علاوه بر سود علی الحساب 20تا 22 درصدی،2.8 درصد( دو و هشت دهم درصد) نیزسود قطعی به سپرده گذاران خود پرداخت کرد.
وی متذکر شد:در حوزه بانکداری الکترونیک نیز با تلاش های صورت گرفته تا کنون در حدود 3هزار و 497 کارت خوان کارآفرین در نقاط مختلف کشور نصب شده است و امیدواریم با اجرای تمامی برنامه های بانک شاهد رشد 50درصدی در نصب و راه اندازی این کارت خوان ها باشیم.
مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین تصریح کرد:بانک کارآفرین در سال 91در حوزه خدمات نوین بانکداری اقدام به راه اندازی سامانه احراز هویت چندعامله کرد و موجبات امکان انتقال سه وجهی در شبکه شتاب،ارائه خدمات بن کارت،ارائه خدمات پیش پرداخت به مشتریان را فراهم ساخت.
وی افزود: راه اندازی سامانه احراز هویت چند عامله (OTP Challenge base) ،انتقال سه وجهی توسط کارت و خودپرداز در شبکه شتاب در کنار نصب سیستم آنتی اسکیمر روی تمام خودپردازهای بانک از جمله دیگر اقدامات مورد اشاره سال گذشته بانک کارآفرین است.
کاظمی دینان با اشاره به هدف بانک کارافرین نسبت به افزایش منابع بانک در سال 92 گفت: برنامه اصلی بانک کارآفرین در سال جدید، افزایش 50 درصدی منابع و سپرده های بانک است؛بانک کارآفرین در نظر دارد تا با ارائه یک برنامه مدون و حساب شده حضور خود در عرصه های بانکی کشور را ارتقاء دهد و آن را از 4.6 درصد به 5 درصد برساند و در این راستا نیز از تمام تولیدکنندگان کشور حمایت می کند.
وی ادامه داد:البته دستیابی به رشد 50درصدی سپرده های بانک مستلزم آن است که ما به واقعیات بازار توجه داشته باشیم که با چه نرخی منابع را جذب می کنیم و برای این منظور بازنگری هایی در نرخ سود سپرده های بانکی انجام شده است.

"شمیم" و "شقایق"سپرده گذاری های جدید بانک کارآفرین
مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین سپس به طرح های جدید برای افزایش منابع و سپرده های بانک اشاره کرد و افزود: "شمیم" و "شقایق" عنوان طرح های جدیدی است که افتتاح حساب آنها از 11 خرداد ماه شروع شده و در سراسر شعب بانک کارآفرین نیز در حال انجام است.
وی تاکید کرد:حداقل مبلغ برای افتتاح «حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت شمیم»،100 میلیون ریال(معادل10 میلیون تومان) است که سود آن به صورت ماهانه به حساب مشتری واریز می شود.البته سپری شدن 30 روز تقویمی از زمان افتتاح سپرده، شرط زمانی تعلق سود به سپرده سرمایه گذاری شمیم کارآفرین است و به روزهایی که حداقل مانده سپرده بیشتر از100 میلیون ریال یا همان 10 میلیون تومان است، سود به صورت روزشمار تعلق می گیرد.
کاظمی دینان در رابطه با حساب سپرده "شقایق" نیز گفت:مدت سپرده سرمایه گذاری بلند مدت شقایق نیز2 ساله است که مبلغ افتتاح سپرده سرمایه گذاری بلند مدت آن محدودیتی ندارد و سود آن نیز به صورت ماهانه پرداخت می شود.
سیستم رتبه بندی مشتری مورد دیگری بود که مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین با اشاه به آن متذکر شد: تمامی مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی براساس این سیستم رتبه بندی می شوند؛البته مشتریانی که به ازاء تسهیلات دریافتی وثیقه های نقدی را نزد بانک قرار داده اند از این امر مستثنی هستند.
وی ادامه داد: البته این رتبه بندی تنها به منظور آگاهی از میزان سپرده گذاری مشتریان در بانک کارآفرین انجام می شود چرا که در غیراینصورت تمامی متریان بانک از قدر و منزلت یکسانی برای ما برخوردارند.
کاظمی دینان یادآور شد:پروژه جامع CRM نیز در همین راستا و به منظور بررسی و شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان( بالقوه و بالفعل) بانک کارآفرین راه اندازی می شود تا ما بتوانیم در سال جدید به اندازه گیری و تحلیل و بهبود میزان رضایت مشتریان و تولید و ارائه خدمات برمبنای نیازها و انتظارات آنها بپردازیم.
وی با بیان این مطلب که در این پروژه نیازها، درخواست ها، نظرات و انتقادات و شکایات مشتریان از بانک و خدمات آن به سرعت دریافت و در اسرع وقت پاسخ داده می شود،خاطرنشان کرد: طبقه بندی مشتریان براساس اطلاعات جامع ثبت در سیستم بانک جامع و یکپارچه مشتریان که برقراری ارتباط دائمی با آنان را برای سازمان میسر می سازد.

دریافت بیش از 20لوح تقدیر و تندیس در دوره مدیریت دکتر سیف
مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین گفت: یکی از رویدادهای خوب برای بانک کارآفرین در سال جاری، انتخاب دکتر سیف، مدیر عامل بانک، به عنوان چهره ماندگار صنعت بانکداری کشور بود که در بیست و سومین همایش ملی سیاست های پولی و ارزی در اردیبهشت ماه طی مراسمی از وی تقدیر به عمل آمد.
وی افزود: دکتر سیف، سالهای متمادی سکان مدیریت عامل بانک های مطرح کشور را در اختیار داشته است. می توان وی را از باسابقه ترین مدیران بانک های کشور، بعد از انقلاب اسلامی دانست که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به قابلیت های ذاتی و علمی، از سال 1362 به سمت «رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک ملت» منصوب شد.
کاظمی دینان با اشاره به اینکه دکتر سیف، بانک ملت را در دوره بحران ها و تحریم های اقتصادی بین المللی به خوبی مدیریت کرد، گفت: کارنامۀ موفق وی در بانک ملت، موجب دعوت از وی برای مدیریت و سکانداری بانک های «صادرات، سپه و ملی» شد. سیف، بیش از 20 سال مدیریت عامل بانک های دولتی کشور را برعهده داشته است
وی افزود: تجربه گرانبهای وی در بانک های ایرانی موجب گشت تا از سال 1385 به مدت 5 سال «رئیس هیات مدیره و مدیرعامل فیوچر بانک در کشور بحرین» شود.
مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین، با بیان اینکه 3 سال مدیریت موفق دکتر سیف در این بانک دستاوردهای بسیاری داشته است، گفت:دریافت 10 تندیس و 14 لوح تقدیر توسط بانک کارآفرین در طی این سالها شواهد مستندی بر این ادعا است که در همین رابطه می توان به دریافت تندیس همایش بزرگ نظام بانکی در مسیر توسعه و تحول در سال 89،تندیس همایش ملی بررسی نقش بانکداری اسلامی در تامین مالی در سال 90،تندیس سومین جشنواره ملی بهره وری در سال 91،تندیس دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی در سال 89،تندیس کنفرانس بین المللی توسعه نظام مالی در ایران در سال 88،تندیس رتبه نخست مسابقه انطباق با شریعت در بانکداری بدون ربا در سال 92 اشاره کرد.
وی افزود:در همین رابطه کسب لوح تقدیر سطح پیشرو در مدیریت سلامت ادار در سال 92،لوح تقدیر مسابقه انطباق با شریعت در بانکداری بدون ربا در سال 92،لوح تقدیر دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی در سال 89،لوح تقدیر چهارمین جشنواره ملی بهره وری در سال 90،لوح تقدیر بیست و یکمین همایش سیاست های پولی و ارزی در سال 90 است.

روابط عمومی، پل ارتباطی رسانه ها با مدیران ارشد بانک
براساس این گزارش، منصور ساعی رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک کارآفرین نیز در این برنامه با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی جامع و شفاف در سیستم بانکداری کشور اظهار داشت:بانک کارآفرین با توسل و استفاده از این اهرم به دنبال ارتباط بیشتر با رسانه های کشور است و سلسله نشست ها هم اندیشی با خبرنگاران نیز در همین راستا در بانک برگزار می شود.
وی افزود: ما خواهان افزایش زمینه ها و کانال های ارتباطی خود با جامعه رسانه ای کشور هستیم و سعی می کنیم تا روند دستیابی خبرنگاران و روزنامه نگاران را به اطلاعات قابل عرضه بانک تسریع بخشیم.
وی با بیان اینکه روابط عمومی بانک کارافرین تسهیل کنندۀ ارتباط رسانه ها با داخل بانک است، گفت: در راستای تعامل با رسانه ها، دسترسی رسانه ها را به مدیران بانک تسهیل خواهیم کرد و در این راستا از فعالان رسانه ای و روزنامه نگاران نیز انتظار داریم که برای ارتباطات خود با درون بانک از طریق روابط عمومی اقدام کنند.
رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک کارآفرین همچنین به جایگاه مشتریان در نظام برنامه ریزی بانک تاکید کرد،گفت:رعایت حقوق مشتریان در تمامی شئون بانک کارآفرین نهادینه شده است و ما در ستاد و تمامی شعب بانک براین باوریم که حق با مشتری است،حتی اگر حق با مشتری نباشد.
وی همچنین افزود:اخلاق محوری نیز از جمله ارزش های محوری بانک کارآفرین است که در همین راستا نیز سلسله نشست ها و کارگاه های آموزشی -کاربردی با عنوان "اخلاق حرفه ای در بانکداری" در بانک کارآفرین برگزار می شود که در نظام بانکداری کشور بی سابقه است.
به گفته ساعی، در بانک کارآفرین تمام سیاست ها، برنامه ها و خدمات مبتنی بر نتایج پژوهش های علمی و افکارسنجی و مشتری پژوهی و بازارپژوهی تنظیم و تدوین و ارائه می شود تا نتایج مثبت طرح ها و خدمات به طور عینی تری عاید مشتریان شود.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد