شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : كاظمي دينان:بدهكاران در بانك كارآفرين جايي ندارند
چهارشنبه، 22 خرداد 1392 - 10:50 کد خبر:3686
كاظمي دينان با اشاره به حساسيت فراوان مديران بانك كارآفرين در اعطاي تسهيلات به متقاضيان گفت:اين بانك با دقت فراواني تسهيلات خود را در اختيار مشتريان قرارمي دهد و برهمين اساس بايد تاكيد كرد كه بدهكاران در اين بانك جايي ندارند.

شارا- كاظمي دينان با اشاره به حساسيت فراوان مديران بانك كارآفرين در اعطاي تسهيلات به متقاضيان گفت:اين بانك با دقت فراواني تسهيلات خود را در اختيار مشتريان قرارمي دهد و برهمين اساس بايد تاكيد كرد كه بدهكاران در اين بانك جايي ندارند.
غلامرضا كاظمي دينان، مدير امور ارتباطات وبازاريابي بانك كارآفرين روز سه شنبه 21 خرداد ماه در نخستين هم انديشي بانك كارآفرين با رسانه ها با بيان اين مطلب كه بانك كارآفرين 14 سال پيش با نگاهي متفاوت و متمايز با ديگر بانك هاي خصوصي شكل گرفت،گفت:اين بانك جايگاه ويژه اي براي مشتريان خود قائل است و معتقد است كه بايد پيش از شعار دادن به بحث عملگرايي پرداخت.
وي افزود: مديريت عامل بانك كارآفرين و ديگر مديران و كاركنان اين بانك جلب اعتماد مشتري را بهترين تبليغ براي خود مي دانند برهمين اساس تلاش مي كنند تا با ارائه بهترين خدمات،مردم را راضي نگاه دارند.
مدير امور ارتباطات و بازاريابي بانك كارآفرين با طرح اين موضوع كه بانكها نبايد تنها به دنبال سودآوري باشند،متذكر شد: به وجود آوردن شرايطي كه منتهي به سودآوري دو جانبه شود هدف نهايي و غائي بانك كارآفرين است يعني ما بر آن هستيم تا در طراحي برنامه هاي خود به گونه اي عمل كنيم كه مشتريان بانك نيز از افتتاح حساب در بانك ما خشنود باشند .
وي با اشاره به جايگاه رسانه هاي مكتوب و مجازي در امر اطلاع رساني ادامه داد:بيشترين سرمايه گذاري بانك كارآفرين در رابطه با اين شكل از رسانه ها است چرا كه ارتباط دوسويه اي با افكار عمومي جامعه دارند.
كاظمي دينان يادآور شد:ما از هرگونه انتقاد نسبت به عملكردمان استقبال مي كنيم و در همين راستا نيز اعلام مي كنيم، رسانه ها اگر انتقادي نسبت به عملكرد بانك كارآفرين دارند بايد آن را به گونه اي مطرح كنند كه به رفع نيازهاي مشتري منتج گردد.

حمايت از بنگاه هاي كارآفريني و تقويت ساختار مالي آنها
مدير امور ارتباطات و بازاريابي بانك كارآفرين در ادامه در رابطه با ماموريت بانك كارآفرين نيز اينگونه عنوان كرد كه تقويت ساختار مالي بنگاه هاي كارآفريني در كنار مواردي چون كمك به رشد پايدار كسب و كار بنگاه هاي كارآفريني از طريق ابداع و ارائه «راه حل هاي نوآورانه مالي» و توانمند سازي و ارتقاء جايگاه بخش خصوصي از جمله برنامه هايي است كه در دستور كار مديران ارشد بانك قرار دارد.

پيش بيني رشد 50 درصدي منابع و سپرده ها در سال 92
مدير امور ارتباطات و بازاريابي بانك كارآفرين با بيان اين مطلب كه ما در سال 91 شاهد رشد 30درصدي منابع بانك كارآفرين بوديم،خاطرنشان كرد: به جهت موفقيت هاي كسب شده بايد در درجه نخست از مشتريان و كاركنان و در مرحله بعد از مديريت عامل و ديگر كاركنان بانك سپاسگزار باشيم.
وي تاكيد كرد:بانك كارآفرين در مسير پيش رو براي دستيابي به اهداف نوين بانكي رشد 50 درصدي را براي سپرده هاي خود در نظر گرفته است و اميدواريم با كمك تمامي همكاران بتوانيم در سال جاري به اين جايگاه دست پيدا كنيم.
به گفته كاظمي دينان بانك كارآفرين در سال گذشته علاوه بر سود علي الحساب 20تا 22 درصدي،2.8 درصد( دو و هشت دهم درصد) نيزسود قطعي به سپرده گذاران خود پرداخت كرد.
وي متذكر شد:در حوزه بانكداري الكترونيك نيز با تلاش هاي صورت گرفته تا كنون در حدود 3هزار و 497 كارت خوان كارآفرين در نقاط مختلف كشور نصب شده است و اميدواريم با اجراي تمامي برنامه هاي بانك شاهد رشد 50درصدي در نصب و راه اندازي اين كارت خوان ها باشيم.
مدير امور ارتباطات و بازاريابي بانك كارآفرين تصريح كرد:بانك كارآفرين در سال 91در حوزه خدمات نوين بانكداري اقدام به راه اندازي سامانه احراز هويت چندعامله كرد و موجبات امكان انتقال سه وجهي در شبكه شتاب،ارائه خدمات بن كارت،ارائه خدمات پيش پرداخت به مشتريان را فراهم ساخت.
وي افزود: راه اندازي سامانه احراز هويت چند عامله (OTP Challenge base) ،انتقال سه وجهي توسط كارت و خودپرداز در شبكه شتاب در كنار نصب سيستم آنتي اسكيمر روي تمام خودپردازهاي بانك از جمله ديگر اقدامات مورد اشاره سال گذشته بانك كارآفرين است.
كاظمي دينان با اشاره به هدف بانك كارافرين نسبت به افزايش منابع بانك در سال 92 گفت: برنامه اصلي بانك كارآفرين در سال جديد، افزايش 50 درصدي منابع و سپرده هاي بانك است؛بانك كارآفرين در نظر دارد تا با ارائه يك برنامه مدون و حساب شده حضور خود در عرصه هاي بانكي كشور را ارتقاء دهد و آن را از 4.6 درصد به 5 درصد برساند و در اين راستا نيز از تمام توليدكنندگان كشور حمايت مي كند.
وي ادامه داد:البته دستيابي به رشد 50درصدي سپرده هاي بانك مستلزم آن است كه ما به واقعيات بازار توجه داشته باشيم كه با چه نرخي منابع را جذب مي كنيم و براي اين منظور بازنگري هايي در نرخ سود سپرده هاي بانكي انجام شده است.

"شميم" و "شقايق"سپرده گذاري هاي جديد بانك كارآفرين
مدير امور ارتباطات و بازاريابي بانك كارآفرين سپس به طرح هاي جديد براي افزايش منابع و سپرده هاي بانك اشاره كرد و افزود: "شميم" و "شقايق" عنوان طرح هاي جديدي است كه افتتاح حساب آنها از 11 خرداد ماه شروع شده و در سراسر شعب بانك كارآفرين نيز در حال انجام است.
وي تاكيد كرد:حداقل مبلغ براي افتتاح «حساب سپرده سرمايه گذاري كوتاه مدت شميم»،100 ميليون ريال(معادل10 ميليون تومان) است كه سود آن به صورت ماهانه به حساب مشتري واريز مي شود.البته سپري شدن 30 روز تقويمي از زمان افتتاح سپرده، شرط زماني تعلق سود به سپرده سرمايه گذاري شميم كارآفرين است و به روزهايي كه حداقل مانده سپرده بيشتر از100 ميليون ريال يا همان 10 ميليون تومان است، سود به صورت روزشمار تعلق مي گيرد.
كاظمي دينان در رابطه با حساب سپرده "شقايق" نيز گفت:مدت سپرده سرمايه گذاري بلند مدت شقايق نيز2 ساله است كه مبلغ افتتاح سپرده سرمايه گذاري بلند مدت آن محدوديتي ندارد و سود آن نيز به صورت ماهانه پرداخت مي شود.
سيستم رتبه بندي مشتري مورد ديگري بود كه مدير امور ارتباطات و بازاريابي بانك كارآفرين با اشاه به آن متذكر شد: تمامي مشتريان اعم از حقيقي و حقوقي براساس اين سيستم رتبه بندي مي شوند؛البته مشترياني كه به ازاء تسهيلات دريافتي وثيقه هاي نقدي را نزد بانك قرار داده اند از اين امر مستثني هستند.
وي ادامه داد: البته اين رتبه بندي تنها به منظور آگاهي از ميزان سپرده گذاري مشتريان در بانك كارآفرين انجام مي شود چرا كه در غيراينصورت تمامي متريان بانك از قدر و منزلت يكساني براي ما برخوردارند.
كاظمي دينان يادآور شد:پروژه جامع CRM نيز در همين راستا و به منظور بررسي و شناسايي نيازها و انتظارات مشتريان( بالقوه و بالفعل) بانك كارآفرين راه اندازي مي شود تا ما بتوانيم در سال جديد به اندازه گيري و تحليل و بهبود ميزان رضايت مشتريان و توليد و ارائه خدمات برمبناي نيازها و انتظارات آنها بپردازيم.
وي با بيان اين مطلب كه در اين پروژه نيازها، درخواست ها، نظرات و انتقادات و شكايات مشتريان از بانك و خدمات آن به سرعت دريافت و در اسرع وقت پاسخ داده مي شود،خاطرنشان كرد: طبقه بندي مشتريان براساس اطلاعات جامع ثبت در سيستم بانك جامع و يكپارچه مشتريان كه برقراري ارتباط دائمي با آنان را براي سازمان ميسر مي سازد.

دريافت بيش از 20لوح تقدير و تنديس در دوره مديريت دكتر سيف
مدير امور ارتباطات و بازاريابي بانك كارآفرين گفت: يكي از رويدادهاي خوب براي بانك كارآفرين در سال جاري، انتخاب دكتر سيف، مدير عامل بانك، به عنوان چهره ماندگار صنعت بانكداري كشور بود كه در بيست و سومين همايش ملي سياست هاي پولي و ارزي در ارديبهشت ماه طي مراسمي از وي تقدير به عمل آمد.
وي افزود: دكتر سيف، سالهاي متمادي سكان مديريت عامل بانك هاي مطرح كشور را در اختيار داشته است. مي توان وي را از باسابقه ترين مديران بانك هاي كشور، بعد از انقلاب اسلامي دانست كه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي با توجه به قابليت هاي ذاتي و علمي، از سال 1362 به سمت «رئيس هيات مديره و مدير عامل بانك ملت» منصوب شد.
كاظمي دينان با اشاره به اينكه دكتر سيف، بانك ملت را در دوره بحران ها و تحريم هاي اقتصادي بين المللي به خوبي مديريت كرد، گفت: كارنامۀ موفق وي در بانك ملت، موجب دعوت از وي براي مديريت و سكانداري بانك هاي «صادرات، سپه و ملي» شد. سيف، بيش از 20 سال مديريت عامل بانك هاي دولتي كشور را برعهده داشته است
وي افزود: تجربه گرانبهاي وي در بانك هاي ايراني موجب گشت تا از سال 1385 به مدت 5 سال «رئيس هيات مديره و مديرعامل فيوچر بانك در كشور بحرين» شود.
مدير امور ارتباطات و بازاريابي بانك كارآفرين، با بيان اينكه 3 سال مديريت موفق دكتر سيف در اين بانك دستاوردهاي بسياري داشته است، گفت:دريافت 10 تنديس و 14 لوح تقدير توسط بانك كارآفرين در طي اين سالها شواهد مستندي بر اين ادعا است كه در همين رابطه مي توان به دريافت تنديس همايش بزرگ نظام بانكي در مسير توسعه و تحول در سال 89،تنديس همايش ملي بررسي نقش بانكداري اسلامي در تامين مالي در سال 90،تنديس سومين جشنواره ملي بهره وري در سال 91،تنديس دومين كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي در سال 89،تنديس كنفرانس بين المللي توسعه نظام مالي در ايران در سال 88،تنديس رتبه نخست مسابقه انطباق با شريعت در بانكداري بدون ربا در سال 92 اشاره كرد.
وي افزود:در همين رابطه كسب لوح تقدير سطح پيشرو در مديريت سلامت ادار در سال 92،لوح تقدير مسابقه انطباق با شريعت در بانكداري بدون ربا در سال 92،لوح تقدير دومين كنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات مالي در سال 89،لوح تقدير چهارمين جشنواره ملي بهره وري در سال 90،لوح تقدير بيست و يكمين همايش سياست هاي پولي و ارزي در سال 90 است.

روابط عمومي، پل ارتباطي رسانه ها با مديران ارشد بانك
براساس اين گزارش، منصور ساعي رئيس اداره روابط عمومي و بازاريابي بانك كارآفرين نيز در اين برنامه با اشاره به ضرورت اطلاع رساني جامع و شفاف در سيستم بانكداري كشور اظهار داشت:بانك كارآفرين با توسل و استفاده از اين اهرم به دنبال ارتباط بيشتر با رسانه هاي كشور است و سلسله نشست ها هم انديشي با خبرنگاران نيز در همين راستا در بانك برگزار مي شود.
وي افزود: ما خواهان افزايش زمينه ها و كانال هاي ارتباطي خود با جامعه رسانه اي كشور هستيم و سعي مي كنيم تا روند دستيابي خبرنگاران و روزنامه نگاران را به اطلاعات قابل عرضه بانك تسريع بخشيم.
وي با بيان اينكه روابط عمومي بانك كارافرين تسهيل كنندۀ ارتباط رسانه ها با داخل بانك است، گفت: در راستاي تعامل با رسانه ها، دسترسي رسانه ها را به مديران بانك تسهيل خواهيم كرد و در اين راستا از فعالان رسانه اي و روزنامه نگاران نيز انتظار داريم كه براي ارتباطات خود با درون بانك از طريق روابط عمومي اقدام كنند.
رئيس اداره روابط عمومي و بازاريابي بانك كارآفرين همچنين به جايگاه مشتريان در نظام برنامه ريزي بانك تاكيد كرد،گفت:رعايت حقوق مشتريان در تمامي شئون بانك كارآفرين نهادينه شده است و ما در ستاد و تمامي شعب بانك براين باوريم كه حق با مشتري است،حتي اگر حق با مشتري نباشد.
وي همچنين افزود:اخلاق محوري نيز از جمله ارزش هاي محوري بانك كارآفرين است كه در همين راستا نيز سلسله نشست ها و كارگاه هاي آموزشي -كاربردي با عنوان "اخلاق حرفه اي در بانكداري" در بانك كارآفرين برگزار مي شود كه در نظام بانكداري كشور بي سابقه است.
به گفته ساعي، در بانك كارآفرين تمام سياست ها، برنامه ها و خدمات مبتني بر نتايج پژوهش هاي علمي و افكارسنجي و مشتري پژوهي و بازارپژوهي تنظيم و تدوين و ارائه مي شود تا نتايج مثبت طرح ها و خدمات به طور عيني تري عايد مشتريان شود.