درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 23:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36239صفحه نخست » ادامه مطلب سهسه شنبه، 4 دی 1397 - 09:22
عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون: روابط عمومی دیدبان ارزش های سازمان است
عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون گفت: ارزش آفرینی در برنامه‌های حرفه ای روابط عمومی به عنوان یک شاخص تلقی می‌گردد و بر این اساس روابط عمومی دیده بان ارزش های سازمان است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون گفت: ارزش آفرینی در برنامه‌های حرفه ای روابط عمومی به عنوان یک شاخص تلقی می‌گردد و بر این اساس روابط عمومی دیده بان ارزش های سازمان است.
 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ویژه ای با حضور سعید معادی مشاور مدیر عامل، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و رئیس، معاونین و کارشناسان اداره کل روابط عمومی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ماموریت‌ها و تکالیف روابط عمومی و هیأت تحریریه نشریه درون سازمانی پیام ما، رابطه ای معنا داری با مقوله ارزش آفرینی و نهادینه سازی عناصر مهم فرهنگی در سازمان دارد.

وی با اشاره به نقش اثر گذار فعالیت‌های مختلف
روابط عمومی در شناساندن و معرفی هر چه بهتر خدمات قابل ارائه به جامعه هدف در این رابطه افزود: کارشناسان روابط عمومی همگام با تغییرات پر شتاپ فناوری و با اتکاء به روش ها و شیوه‌های نوین در حوزه‌های گوناگون، نقش بی بدیلی را در تقویت ارتباطات درون سازمانی و ترغیب و تشویق مشتریان به استفاده از خدمات تخصصی بانک توسعه تعاون بر عهده دارند.

عصارزاده ضمن تأکید بر اثر گذاری فوق العاده فعالیت ها و برنامه‌های روابط عمومی بر نهادینه شدن فرهنگ سازمانی در این ارتباط خاطر نشان کرد: تقویت و رشد تفکر استراتژیک، مسئولیت پذیری و ترویج کارگروهی از جمله مولفه‌های بسیار مهمی است که باید بیش از پیش بعنوان اولویت‌های اهداف ارتباطی روابط عمومی و بویژه در چارچوب تولید محتوا و پیام های ارتباطی در بخش های مختلف نشریه درون سازمانی "پیام ما" مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون با تقدیر از تلاش‌های حرفه ای کارشناسان روابط عمومی در حوزه‌های گوناگون، در ادامه گفت: مخاطب شناسی، بهره‌گیری مطلوب از کانال‌های مختلف ارتباطی برپایه حس خلاقیت و نوآوری توأم با انعکاس مناسب تجربیات ارزشمند و فعالیت های برجسته همکاران صف و ستاد در نشریه درون سازمانی، اینترانت و سایر کانال‌های پیام رسان، اثر قابل توجهی در افزایش انگیزه‌های سازمانی و بالارفتن بهره‌وری خواهد داشت .

وی همچنین افزود:تلاش در جهت تقویت فضای گفتگو و ایجاد شور و هیجان،بستر سازی لازم به منظور خلق ارزش‌ها و پیش بینی ساز و کارهای مناسب با هدف آگاهی رسانی در خصوص مخاطرات و آسیب های پیش روی کسب و کارها از جمله مأموریت های روابط عمومی می‌باشد که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد .

عصارزاده تولید محتوای بیشتر و ارتقای کیفیت آن توسط روابط عمومی با هدف پوشش برنامه اموزشی پیشگیرانه و استفاده بهینه از تجربیات همکاران در سطوح مختلف را در زمره دیگر تکالیف آن اداره دانسته و افزود: اندازه گیری میزان اقبال و اثر بخشی موضوعات محتوایی مندرج در صفحات گوناگون نشریه درون سازمانی‌ پیام ما، از طریق نظر سنجی وتوزیع هدفمند پرسشنامه، از دیگر مأموریت های حرفه ای روابط عمومی به شمار می‌آید.

وی گفت : کلید حل و فصل بسیاری از مسائل درون و برون سازمانی پیوند ناگسستنی با مجموعه فعالیت‌های تخصصی روابط عمومی داشته و بر این اساس ضروری است تا با اتکاء به روش‌ها و شیوه های مختلف ارتباطی، صداهای متنوع مخاطبان به شکل مناسب تبدیل به محتوا و پیام گردد

وی با بیان اینکه اشراف روابط عمومی به تمامی حوزه‌ها و در جریان بودن آن نسبت به کلیه طرحها و برنامه‌های سازمان از جمله ضرورتهای مهم این امور به شمار می‌آید، خاطر نشان کرد: روابط عمومی به عنوان حلقه اتصال در بین سازمان ومشتریان عمل می‌کند و باید با اطلاع رسانی منصافه و عادلانه تمامی لایه‌های مختلف مخاطبین خود را در نظر گیرد.

عضو هیأت مدیره
بانک توسعه تعاون همچنین افزود: امروزه با گسترش شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای جدید اطلاع رسانی، هر فرد به یک رسانه تبدیل شده است که این امر روابط عمومی را با چالش ها و فرصتهایی مواجه خواهد کرد که مطمئناً مدیریت جدید روابط عمومی از این ظرفیتها به خوبی و با قدرت استفاده خواهد نمود.

 








 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد