درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 00:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34738صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 7 شهریور 1397 - 01:02
پل مستقیم ارتباطی مشتریان و مسولان بانک مسکن
رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن ارتباط تلفنی مشتریان با مسوولان را پل مستقیم ارتباطی دانست، که هم مسوولان را از دغدغه مشتریان آگاه می کند و هم به چالش های مشتریان پاسخ مناسب داده می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن ارتباط تلفنی مشتریان با مسوولان را پل مستقیم ارتباطی دانست، که هم مسوولان را از دغدغه مشتریان آگاه می کند و هم به چالش های مشتریان پاسخ مناسب داده می شود.

 

به گزارش شارا، در روز دوم ارتباط تلفنی مشتریان بانک مسکن با مدیران، رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن و مسوولان امور اعتباری بانک مسکن در این مرکز حاضر شدند و به سوالات مشتریان پاسخ دادند.

 

مهدی احمدی، رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در گفت و گو با هیبنا، نحوه تعامل مسوولان و مشتریان بانک را در دو روز نخست مثبت ارزیابی کرد و گفت: به مناسب فرارسیدن هفته دولت، ارتباط مستقیم تلفنی مشتریان بانک مسکن با مدیران، در ساعت 11 لغایت 13 روزهای شنبه تا چهارشنبه امکان پذیر خواهد بود.

 

 او افزود: مدیران بخش های «امور طرح و برنامه» و «امور اعتباری» در دو روز نخست حاضر شدند و به سوالاتی در خصوص نحوه دریافت تسهیلات خرید و ساخت مسکن، میزان و نحوه محاسبه سود، تسهیلات تبصره ای، مشکلات پیرامون مسکن مهر ، و صندوق یکم پاسخ دادند و اکثر مشتریان نیز، نسبت به مشکلات خود در این حوزه پاسخ مناسب را دریافت کردند.

 

احمدی با بیان این که این رویه در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت، توضیح داد: بر اساس برنامه مدیران «امور استان ها و بازاریابی»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات» و «منابع انسانی» در طول این هفته در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن حضور می‌یابند تا به سوالات متقاضیان تسهیلات در این بخش پاسخ دهند.رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، در توضیح ویژگی ارتباط مستقیم مشتریان و مدیر گفت: ارتباط مستقیم باعث می شود که مشتریان بی واسطه مشکلات خود را با مدیران هر بخش درمیان بگذارند و پاسخ مناسب دریافت کنند، از سوی دیگر مدیران نیز از چالش ها و مشکلات، مشتریان آگاه شوند و این پل ارتباطی مستقیم و تعامل دو جانبه میان مسوولان و مشتریان بانک است.

 

او در پایان استقبال مشتریان در دو روز نخست را بسیار قابل توجه توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد این روند تا انتهای هفته نیز ادامه یابد.موضوعات مهم در روز دوم ارتباط تلفنی، با مشتریان، مسوولان اداره کل تسهیلات تبصره‌ای و اداره کل اعتبارات و تامین مالی به سوالات مشتریان پاسخ دادند.

 

این دو مسوول بانکی در گفت و گو با هیبنا، عمده مطالب مطرح شده از سوی سوال کنندگان در روز دوم را تشریح کردند. به گفته این مسوولان، در این روز بیشتر سوالات مطرح شده در خصوص مشکلات و چالش های مطرح شده در خصوص «مسکن مهر»، «تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم»، «تسهیلات از محل اوراق حق تقدم» و «نحوه محاسبه نرخ سود و اقساط تسهیلات» بود. در این خصوص مشتریان برخی از چالش های مرتبط با مسکن مهر را ارایه کردند که عمدتا این سوالات در خصوص نحوه و زمان واگذاری واحدهای باقی مانده و نحوه دریافت تسهیلات جعاله در این حوزه بود. در خصوص تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم، نیز بسیاری از سوال کنندگان در خصوص نحوه دریافت و سپرده گذاری سوالاتی را مطرح کردند.

 

همچنین در این بخش برخی از مشتریان با توجه به افزایش قیمت مسکن و ساختمان در ماه های اخیر، از مسوولان درخواست کردند که سقف تسهیلات صندوق پس انداز یکم افزایش یابد، تا بتوانند سهم بیشتری از خرید واحدهای مسکونی را پوشش دهند. نکته دوم در این بخش نیز محدودیت سال ساخت برای دریافت تسهیلات بود که از سوی مشتریان درخواست شد که سقف زمانی این محدودیت افزایش یابد. مسوولان بانک و کارشناسان در پاسخ به این مشکلات، تاکید کردند که مسوولان بانک مسکن در تلاش هستند که با همکاری بانک مرکزی، این چالش ها را رفع کرده و بتوانند زمینه را برای سهولت اعتباردهی در بخش مسکن فراهم سازند. علاوه بر این موضوعات مطرح شده، برخی از مشتریان نیز در خصوص نحوه محاسبه نرخ سود و مبلغ بازپرداخت سوالاتی را مطرح کردند، که مسوولان حوزه اعتبارات، نیز با توجه به مکانیزم های موجود، به ابهامات مشتریان پاسخ مناسب دادند

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد