درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 18:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3319صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومیسه شنبه، 31 اردیبهشت 1392 - 01:09
سخنرانی/ عوامل موثر بر تولید محتوا در روابط عمومی
  

شارا- هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی  همزمان با برگزاری  دومین همایش تولید محتوا چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه با سخنرانی  صاحب نظران  و اساتید برجسته علوم ارتباطات درمرکز همایش های  سازمان اسناد و آرشیو کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

دومین همایش تولید محتوا با سخنرانی دکتر حسین علی افخمی با موضوع عوامل موثر بر تولید محتوا در روابط عمومی همراه بود.

دکتر افخمی به عوامل موثر تولید محتوا در روابط عمومی پرداختند و روابط عمومی را اصلی ترین رکن مدیریت تعریف کردند و فرمودند: روابط عمومی یعنی چه می گوییم، چه می کنیم و دیگران در مورد محتوا و عملکرد ما چه می گویند. روابط عمومی به مدیریت کمک می کند تا شناخت پیدا کند نسبت به عامه ها یی که نگرش و برداشت های مختلفی از سازمان دارند. وقتی ما بتوانیم درک متقابل را بالا ببریم و برنامه ای را تنظیم و اجرا کنیم که بتواند اهداف اجرایی یک سازمان را در عمل به جلو پیش ببرد که این یکی از اعمال مدیریت است.

وی همچنین نظام های مختلف مدیریتی را باز کردند و گفتند: اگر مدیریت در نظام کلاسیک قرار گیرد ارتباطات عمودی است و ارتباطات افقی شکل نگرفته است، بنابراین در آن نظام کسی نمی تواند با اداره دیگر مکاتبه کند و همینطور این مکاتب مدیریت را جلو بیاییم به نیروی انسانی و سیستم می رسیم ، در ادامه مدیریت مبنی بر فرهنگ، مدیریتی که مبتنی به تکنولوژی و مدیریت مبنی بر اعتقاد به ایراد سخن پرداختند.

در پایان روز روابط عمومی را مانند روزهای دیگر تقویم دانستند و گفتند: وقتی این روز ارزشمند است که کسانی که در این حرفه کار می کنند به قواعد و مقررات حرفه ای احترام بگذارند و تلاش کنند هر چه زودتر ما بتوانیم مقررات اخلاقی و صنفی حاکم بر حرفه روابط عمومی را تنظیم  کنیم و هدفمند و قانونمند شوند تا بتوانیم نظارت همراه با اعتلا در این عرصه داشته باشیم.

 

سخنرانی/ عوامل موثر بر تولید محتوا در روابط عمومی

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد