درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 16:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32368صفحه نخست » بانک و بیمهجمعه، 29 دی 1396 - 02:39
دکتر حسین زاده مطرح کرد: آغاز تحولات بنیادین در بانک ملی ایران
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر آغاز تحولات بنیادین در این بانک گفت: با توجه به تدوین راهبردها و برنامه ریزی های صورت گرفته، این بانک به یک بانک مدرن، روزآمد و کارآمد درسطح ملی و بین المللی تبدیل خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر آغاز تحولات بنیادین در این بانک گفت: با توجه به تدوین راهبردها و برنامه ریزی های صورت گرفته، این بانک به یک بانک مدرن، روزآمد و کارآمد درسطح ملی و بین المللی تبدیل خواهد شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  دکتر محمدرضا حسین زاده در همایش بررسی عملکرد واحد های بانک ملی ایران که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران امور و روسای ادارات کل، امور شعب و شعب مستقل بانک در بابلسر برگزار شد، با تاکید بر اینکه سپرده گذاران و سرمایه داران در فضای اقتصادی کشور به دنبال آرامش هستند، اظهار کرد: طرح های جدید بانک ملی ایران، اعتماد و آرامش را برای سپرده گذاران فراهم می کند.

وی ادامه داد: در بخش اعتبارات بانک، تلاش داریم تا به نحو احسن و با توجه به مصوبات دولت به نیازهای مشتریان پاسخ دهیم.

حسین زاده با بیان اینکه ارتباط مستمر با مشتریان می تواند میزان رضایت مندی آنها از خدمات بانک را افزایش دهد، تاکید کرد: تحولات خوبی در بانک ملی ایران اتفاق افتاده که بخشی از آنها را تاکنون دیده اید و بخش های دیگر نیز به مرور رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه بانک آفیسر یک خدمت تازه و پیشرفته در این بانک است، گفت: این خدمت به مشتریان ویژه بانک و با روشی نوین ارائه خواهد شد.

وی ابراز کرد: این طرح باید به درستی و با همراهی تمام شعب پیاده سازی شود تا بتواند اعتبار بانک ملی ایران را بیش از پیش افزایش دهد.

حسین زاده با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی در حوزه ارزی و بین الملل در پسابرجام انجام شده است، بیان کرد: حجم آمار گشایش سوئیفت و ضمانتنامه های ارزی در کشور در پسابرجام بیانگر این موضوع است.

وی همچنین کسب درآمد بانک ها از محل دریافت کارمزد را موجب توسعه و پیشرفت نظام بانکی کشور دانست و عنوان کرد: بانک ملی ایران نیز این موضوع را مدنظر قرار داده است.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که همه کارکنان بانک ملی ایران با تمام توان خود باید به سمت نوگرایی و تحول حرکت کنند، خاطر نشان کرد: هویت بصری و نظم در موارد تبلیغاتی، اطلاع رسانی و نمای شعب نقش مهمی در جذب مشتریان و سپرده گذاران دارد که در پروژه های آتی بانک نسبت به آن توجه ویژه ای شده است.

وی همچنین به اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش خدمات رفاهی و معیشتی کارکنان اشاره و اظهار کرد: بخشی از این اقدامات به نوسازی بخش های مختلف بیمارستان و افزایش امکانات فنی و پزشکی آن باز می گردد.

لازم به ذکر است، در این همایش دو روزه که در مرکز آموزش و رفاه کارکنان بانک در بابلسر برگزار می شود، عملکرد ادارات امور شعب و شعب مستقل با برگزاری پانل های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم توسط مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ارائه خواهد شد.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد