شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مديرعامل بانك ملي ايران با تاكيد بر آغاز تحولات بنيادين در اين بانك گفت: با توجه به تدوين راهبردها و برنامه ريزي هاي صورت گرفته، اين بانك به يك بانك مدرن، روزآمد و كارآمد درسطح ملي و بين المللي تبديل خواهد شد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانك ملي ايران، دكتر محمدرضا حسين زاده در همايش بررسي عملكرد واحد هاي بانك ملي ايران كه با حضور اعضاي هيات مديره، مديران امور و روساي ادارات كل، امور شعب و شعب مستقل بانك در بابلسر برگزار شد، با تاكيد بر اينكه سپرده گذاران و سرمايه داران در فضاي اقتصادي كشور به دنبال آرامش هستند، اظهار كرد: طرح هاي جديد بانك ملي ايران، اعتماد و آرامش را براي سپرده گذاران فراهم مي كند.
وي ادامه داد: در بخش اعتبارات بانك، تلاش داريم تا به نحو احسن و با توجه به مصوبات دولت به نيازهاي مشتريان پاسخ دهيم.
حسين زاده با بيان اينكه ارتباط مستمر با مشتريان مي تواند ميزان رضايت مندي آنها از خدمات بانك را افزايش دهد، تاكيد كرد: تحولات خوبي در بانك ملي ايران اتفاق افتاده كه بخشي از آنها را تاكنون ديده ايد و بخش هاي ديگر نيز به مرور رونمايي خواهد شد.
مديرعامل بانك ملي ايران با تاكيد بر اينكه بانك آفيسر يك خدمت تازه و پيشرفته در اين بانك است، گفت: اين خدمت به مشتريان ويژه بانك و با روشي نوين ارائه خواهد شد.
وي ابراز كرد: اين طرح بايد به درستي و با همراهي تمام شعب پياده سازي شود تا بتواند اعتبار بانك ملي ايران را بيش از پيش افزايش دهد.
حسين زاده با تاكيد بر اينكه اقدامات خوبي در حوزه ارزي و بين الملل در پسابرجام انجام شده است، بيان كرد: حجم آمار گشايش سوئيفت و ضمانتنامه هاي ارزي در كشور در پسابرجام بيانگر اين موضوع است.
وي همچنين كسب درآمد بانك ها از محل دريافت كارمزد را موجب توسعه و پيشرفت نظام بانكي كشور دانست و عنوان كرد: بانك ملي ايران نيز اين موضوع را مدنظر قرار داده است.
مديرعامل بانك ملي ايران با تاكيد بر اين كه همه كاركنان بانك ملي ايران با تمام توان خود بايد به سمت نوگرايي و تحول حركت كنند، خاطر نشان كرد: هويت بصري و نظم در موارد تبليغاتي، اطلاع رساني و نماي شعب نقش مهمي در جذب مشتريان و سپرده گذاران دارد كه در پروژه هاي آتي بانك نسبت به آن توجه ويژه اي شده است.
وي همچنين به اقدامات صورت گرفته در راستاي افزايش خدمات رفاهي و معيشتي كاركنان اشاره و اظهار كرد: بخشي از اين اقدامات به نوسازي بخش هاي مختلف بيمارستان و افزايش امكانات فني و پزشكي آن باز مي گردد.
لازم به ذكر است، در اين همايش دو روزه كه در مركز آموزش و رفاه كاركنان بانك در بابلسر برگزار مي شود، عملكرد ادارات امور شعب و شعب مستقل با برگزاري پانل هاي مختلف مورد بررسي قرار گرفته و راهكارهاي لازم توسط مديرعامل و اعضاي هيات مديره ارائه خواهد شد.