درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 20:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32234صفحه نخست » گفتگوپنجشنبه، 21 دی 1396 - 18:32
پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/5
در گفتگو با مدیر ارشد ارتباطات و روابط‌عمومی، MillerCoors: - من بالا آوردن ایده‌های قدیمی را به هیچ عنوان نمی‌پذیرم. اما از آنجا که این اتفاق گهگاه رخ می‌دهد، باید گفت که گاه اجرای دوباره ایده‌هایی که در گذشته کارکرد خوبی داشته‌اند، پاسخگو می‌باشد. اما به هر حال، من فکر می‌کنم آنچه مشتریان و کارگزاری‌ها را به هیجان می‌آورد، فرصت پرورش ایده‌های تازه و جدید است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیت مارینو، مدیر ارشد ارتباطات و روابط‌عمومی، MillerCoors است. این متن کامل گفتگویی است که بخش هایی از آن در گزارش هولمز منتشر شد.

 

به هنگام تصمیم‌گیری برای استخدام و بهره‌گیری از یک کارگزاری، خلاقیت تا چه میزان در انتخاب شما تأثیرگذار است؟
مسلما فاکتور بسیار کلیدی است. خلاقیت همان چیزی است که کارگزاری‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. من در جستجوی کارگزاری هستم که تنها به ایده‌های کهنه‌ای که پیش‌تر برای مشتری دیگری کارکرد داشته یا نداشته است نچسبیده باشد. ایده نمی‌تواند چیزی باشد که در گذشته از آن استفاده کرده باشید. ایده ایده نیست. می‌توان گفت که یک ایده بوده است، اما در لحظه‌ای که به اجرا درمی‌آید، دیگر یک ایده نیست. این خلاقیت نیست. صرفا راحت‌طلبی است. به همین دلیل است که کارگزاری روابط‌عمومی در خلاقیت همواره پشت کارگزاری‌های تبلیغات حرکت می‌کند. خلاقیت امری دشوار و نیازمند پرورش یافتن و ستایش شدن در یک کارگزاری و توسط مشتریان است.

سطح خلاقیت را در کارگزاری‌های خود چگونه توصیف می‌کنید؟
خوب، زیرا افرادی مانند جاش لوریوس، مدیر اجرایی خلاقیت Olson Engage این موضوع را به خوبی درک کرده است و تیم خود را تشویق می‌کند تا ایده‌های تازه و پیشرفته ارائه دهند.

به طور کلی، پذیرش شما نسبت به ایده‌های خلاقانه کارگزاری خود چه میزان است؟
بسیار بالا. من بالا آوردن ایده‌های قدیمی را به هیچ عنوان نمی‌پذیرم. اما از آنجا که این اتفاق گهگاه رخ می‌دهد، باید گفت که گاه اجرای دوباره ایده‌هایی که در گذشته کارکرد خوبی داشته‌اند، پاسخگو می‌باشد. اما به هر حال، من فکر می‌کنم آنچه مشتریان و کارگزاری‌ها را به هیجان می‌آورد، فرصت پرورش ایده‌های تازه و جدید است.

آیا کارگزاری روابط‌عمومی شما تا کنون به عنوان کارگزاری پیشتاز در خلاقیت معرفی شده است؟
بله، همچنان به کمیابی بوفالوی آلبینو است اما رخ داده است.

موانع بر سر راه کارگزاری‌های روابط‌عمومی برای تبدیل شدن به یک کارگزاری پیشتاز در خلاقیت کدام هستند؟
دو چیز. اول عمق و مقیاس گروه‌های خلاقیت در کارگزاری‌های روابط‌عمومی. بسیاری از مشتریان خواهان و نیازمند عمق و مقیاس خلاقیت هستند. متأسفانه، چنین چیزی به ندرت امکان‌پذیر است زیرا کارگزاری‌ها بودجه کافی به این امر اختصاص نمی‌دهند. دوم، توانایی به سر میز مذاکره، به یکی از این دو دلیل که مشتری درون‌سازمانی شما نفوذ کافی برای باز کردن پای کارگزار روابط‌عمومی به آنجا را دارد، مشتری ترقی‌خواه و علاقمند به بهترین ایده صرف نظر از منشأ آن است، یا این که کارگزاری روابط‌عمومی از سابقه و وجهه خوبی برخوردار است که به گروه بازاریابی به اندازه کافی انگیزه می‌بخشد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد