درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 20:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32230صفحه نخست » گفتگوشنبه، 16 دی 1396 - 06:58
پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/1
در گفتگو با مدیر ارتباطات پروکتر اند گمبل، شبه جزیره عربی: - ارتباطات از طریق رسانه‌های جدید به طور روزافزونی به عنوان وسیله‌ای قدرتمند برای ساختن اعتبار و اعتماد به کار می‌رود. کانال‌های روابط‌عمومی آن قدر تغییر کرده‌اند که شناخته نمی‌شوند – ما دیگر با رسانه‌های چاپی، رادیو و تلویزیون کار نمی‌کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- الکس مألوف، مدیر ارتباطات پروکتر اند گمبل، شبه جزیره عربی است. این متن کامل گفتگویی است که بخش هایی از آن در گزارش هولمز منتشر شد.


به هنگام تصمیم‌گیری برای استخدام و بهره‌گیری از یک کارگزاری، خلاقیت تا چه میزان در انتخاب شما تأثیرگذار است؟
به عقیده شخصی من، به هنگام استخدام یک کارگزاری، خلاقیت بیش از هر زمان دیگری اهمیت می‌یابد. دنیای رسانه و فضای مجازی بسیار شلوغ است و خلاقیت تنها راه‌حل میانبر زدن و رسیدن به مخاطبان است. امروزه بیشتر شاهد انتصاب مغزهای خلاق در کارگزاری‌ها هستیم و این نشان می‌دهد که این صنعت به کدام سوی در حرکت است. دیگر تنها کار ما بازی با کلمات نیست – ما برای پیام‌رسانی به گروه‌های ذینفع به تولید محتوا می‌پردازیم. ما همچنین از فناوری بهره می‌گیریم.

سطح خلاقیت را در کارگزاری‌های خود چگونه توصیف می‌کنید؟
گروه من پر از ایده است، و اغلب آن‌ها با مفاهیمی که فکر می‌کنند تأثیرگذار باشد به سراغ من می‌آیند و من قدردان آن هستم. آیا دوست دارم که آن‌ها از خلاقیت بیشتری برخوردار باشند؟ البته. یک تخیل بارور می‌تواند ایده‌های خوب و ناب بزاید. من همواره خلاقیت را تشویق کرده‌ام به خصوص اگر مشخص باشد خلاقیت چگونه در خدمت نام تجاری قرار می‌گیرد و این که مفهوم چگونه به عمل تبدیل می‌شود.

به طور کلی، پذیرش شما نسبت به ایده‌های خلاقانه کارگزاری خود چه میزان است؟
من همواره پذیرای ایده‌های خلاق هستیم به ویژه اگر تأثیر آن نیز مشخص باشد. من گاه نسبت به ایده‌های بزرگی که نتیجه‌ای در پی ندارند، بدبین هستم؛ من دوست ندارد ایده‌های خلاق جادوگری کنند. اما به هر حال، اگر یک ایده خلاق درست شکل گرفته باشد و بر اساس بینشی قدرتمند باشد، من کاملا پذیرای آن خواهم بود.
 

 آیا کارگزاری روابط‌عمومی شما تا کنون به عنوان کارگزاری پیشتاز در خلاقیت معرفی شده است؟
کارگزاری روابط‌عمومی و کار خلاق دوشادوش هم (آن‌ها به یک گروه تعلق دارند)، و گاه در یک ساختمان جای دارند. رابطه قدرتمندی میان دو تیم وجود دارد و هر دو نقش دیگری را درک می‌کنند. من خوش‌شانس هستم که چنین مجموعه‌ای را در اختیار دارم. این شکل از کار به نفع همه است.

موانع بر سر راه کارگزاری‌های روابط‌عمومی برای تبدیل شدن به یک کارگزاری پیشتاز در خلاقیت کدام هستند؟
چالش و فرصت همواره در سطح آگاهی و درک وجود دارند. ارتباطات از طریق رسانه‌های جدید به طور روزافزونی به عنوان وسیله‌ای قدرتمند برای ساختن اعتبار و اعتماد به کار می‌رود. کانال‌های روابط‌عمومی آن قدر تغییر کرده‌اند که شناخته نمی‌شوند – ما دیگر با رسانه‌های چاپی، رادیو و تلویزیون کار نمی‌کنیم.

 

ما می‌توانیم به صورت آن‌لاین با جمعیت بزرگی به طور مستقیم ارتباط برقرار کنیم و این تغییر بدین معناست که ما می‌توانیم نحوه انتقال پیام را نیز کنترل کنیم. دنیای دیجیتال به ما امکان می‌دهد تا با خلاقیت نحوه دریافت پیام خود را تعدیل کنیم. این به مدیران کارگزاری بستگی دارد که این تغییر جهت را درک کرده و افراد خلاقی را به خدمت گیرد که نه تنها روابط‌عمومی را درک می‌کنند بلکه قادر به افزایش اثرگذاری روابط‌عمومی نیز هستند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد