درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 15:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31877صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 1 آذر 1396 - 00:12
تعالی سازمانی،همبستگی درونی و میراثی برای فردا
حبیب الله رشید ارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران - بانک ملی ایران،از این منظر سرمایه های گرانقدری دارد که می توانند دستمایه علوم روانشناسانه و جامعه شناسانه قرار گیرند و تحت یافته های این علوم، پرداخته شوند و تعالی یابند و سنگ بنای مستحکم و رفیع تعالی فرهنگ سازمانی را بنهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تعالی فرهنگ سازمانی برای نیل به اهدافی والاتر، یک علم است؛علمی بالنده و در مسیر کمال که اداره سازمان ها را در مقایسه با گذشته دستخوش تغییراتی اساسی کرده است.


تجربه های جهانی در این زمینه نشان می دهد که سازمان هایی که از این دانش برخوردارهستند، برای همبستگی بیشتر بین اعضای خود، برنامه ای منسجم و متعالی دارند و بازدهی به مراتب بیشتری نسبت به مجموعه های فاقد این برنامه را شاهد بوده اند.این تجربه می تواند و باید که در نظام بانکی کشور_با توجه به نقش مهم بانک ها در رشد و توسعه اقتصادی_ تکرار و تکثیر شوند.


اما برای رسیدن به این نقطه،تکیه صرف بر علوم اقتصادی پاسخگو نیست و نیم نگاهی نیز به دستاوردهای علوم روانشناسی،جامعه شناسی و حتی مردم شناسانه اجتناب ناپذیر است.


غفلت از دستاوردهای این علوم،ظرفیت های مهمی را که شکوفا شدن آنها می تواند منجر به تحولی مهم در نظام بانکی کشور شود،مغفول می گذارد.


خوشبختانه بانک ملی ایران،از این منظر سرمایه های گرانقدری دارد که می توانند دستمایه علوم روانشناسانه و جامعه شناسانه قرار گیرند و تحت یافته های این علوم، پرداخته شوند و تعالی یابند و سنگ بنای مستحکم و رفیع تعالی فرهنگ سازمانی را بنهند.


به طور مثال برای همه همکارانی که در مجموعه بانک ملی ایران مشغول به کار هستند،نام این بانک، باری عاطفی،ارزشی و احساسی را در بر دارد. همه همکاران بانک این احساس را دارند که در مجموعه ای با جایگاه اجتماعی رفیع مشغول به کار هستند.


بدون شک، تعلق فرد به سازمانی که در آن مشغول به کار است، یکی از مهم ترین عوامل موفقیت آن سازمان در کامیابی و رسیدن به اهداف والا است و بانک ملی ایران با این پیشینه،از سرمایه ای گرانقدر برخوردار است.


"کارمند بانک ملی ایران" بودن،یک برند است،برندی که در زندگی شخصی، می تواند جایگاه اجتماعی مطلوبی را به فرد اعطا کند.


شکل گیری این برند، ناشی از تعامل سازنده بانک با پیکره اجتماعی در خلال نزدیک به یک سده فعالیت است که به دنبال آن یکی از مهم ترین عوامل سازنده شخصیت اجتماعی کارکنان این بانک نیز شکل گرفته است.


این پیوند از چنان استحکامی برخوردار است که حتی در دوران بازنشستگی نیز فرد را رها نمی کند و فرد بازنشسته همچنان خود را جزو جامعه بزرگ بانک ملی ایران می بیند و حس می کند. به تجربه بارها دیده ایم که عموم بازنشستگان بانک با جدیت و با تعصب مسائل مربوط به بانک را دنبال می کنند و مشتاقانه در قبال آن، کنش دارند.


اما در کنار این موضوع باید به این پرسش مهم پرداخت که چگونه می توان همبستگی درون گروهی موجود را در بانک ملی ایران و میان کارکنان آن افزایش داد؟چگونه می توان این احساسات و عواطف را میان همکاران رشد و ترقی داد و آن را چون میراثی گرانبها به نسل های بعد منتقل کرد؟


و از همه مهم تر چه خطراتی در کمین این حس همبسته به میراث رسیده از نسل های پیشین است و چگونه می توانیم پاسدار این میراث گرانسنگ باشیم؟
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد