درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 07:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30931صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 07:39
انتخاب اعضای جدید شورای اطلاع رسانی و تبلیغات نظام بانکی
شبکه بانکی از امکانات مناسبی در فضای مجازی و محیطی برخوردار است که با استفاده از این ظرفیت و انسجام هرچه بیشتر می توان به تحقق اهداف نظام بانکی و در نتیجه اقناع افکار عمومی کمک کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اشاره به ظرفیت های شورای اطلاع رسانی و تبلیغات نظام بانکی گفت: شبکه بانکی از امکانات مناسبی در فضای مجازی و محیطی برخوردار است که با4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199 استفاده از این ظرفیت و انسجام هرچه بیشتر می توان به تحقق اهداف نظام بانکی و در نتیجه اقناع افکار عمومی کمک کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، محمدعلی کریمی در جمع مدیران روابط عمومی نظام بانکی و همزمان با برگزاری دومین انتخابات «شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات نظام بانکی»، نقش این شورا را در انسجام‌بخشی به نظام بانکی حائز اهمیت خواند و گفت: شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات نظام بانکی متشکل از روابط‌عمومی‌های شبکه بانکی است و رییس‌کل بانک‌مرکزی ریاست و مدیر روابط عمومی این بانک نیز دبیری آن را عهده‌دار است. بر این اساس و باتوجه به نقش و کارکرد شورا، امیدوارم از ظرفیت‌های آن برای تقویت و اطلاع‌رسانی هر چه بهتر فعالیت‌های نظام بانکی و برقراری تعامل مناسب با افکار عمومی، بهره گرفته شود.

به گفته کریمی، حضور نمایندگان روابط عمومی بانک ها در این شورا موجب می شود مصوبات در تعاملی سازنده با بانک ها و موسساتی که آنها را نمایندگی می کنند، هر چه بهتر عملیاتی شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی و تبلیغات نظام بانکی، مشارکت همگانی شبکه بانکی هم‌راستا با اهداف مدنظر این نظام را از اصلی‌ترین اهداف شورا خواند و گفت: در این شورا تلاش شده است تصمیم ها با مشارکت مجموعه نظام بانکی اتخاذ شود. نمونه تحقق این مهم را می‌توان در دو «کمپین اطلاع‌رسانی نظام بانکی» به وضوح مشاهده کرد. شبکه بانکی با مشارکت فعالانه در این کمپین‌ها، دستاوردهای خود را به خوبی اطلاع رسانی کرد. باید به خاطر داشت که شبکه بانکی از امکانات مناسبی در فضای مجازی و محیطی برخوردار است که با استفاده از این ظرفیت می توان برای آگاهی بخشی به جامعه درباره موضوع های مختلف بهره گرفت.

کریمی، همبستگی هرچه بیشتر میان اعضای شورای اطلاع رسانی و تبلیغات نظام بانکی را برطرف کننده مشکلات نظام بانکی دانست و اظهار کرد: در حال حاضر شبکه بانکی در شرایط خاصی قرار دارد و باتوجه به اینکه شورای اطلاع رسانی و تبلیغات دارای دو کارگروه «تبلیغات» و «اطلاع‌رسانی» است، می‌توان از آنها برای تولید محتوای درست و نیز مقابله با شایعات و اخبار تخریبی استفاده کرد.

مقام مسئول بانک‌مرکزی با بیان اینکه به واسطه ساماندهی سه موسسه غیرمجاز، فعالیت های موسسات غیرمجاز در بازار پولی کشور پایان خواهد یافت، افزود: در حال حاضر بانک های «تجارت»، «آینده» و «موسسه اعتباری ملل» مدیریت دارایی ها و بدهی های موسسات «البرز ایرانیان»، «افضل توس» و «وحدت (آرمان)» را عهده دار شدند و از طرف دیگر و با ساماندهی تعاونی فرشتگان از سوی موسسه اعتباری کاسپین می‌توان ادعا کرد که دیگر غیرمجازی در بازار پولی کشور وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با بیان اینکه خطر ظهور و بروز غیرمجازها همچنان در کشور وجود دارد، ادامه داد: باید تلاش کرد با فرهنگ سازی و آگاه کردن مردم و نیز استفاده از ظرفیت‌های موجود در «شورای اطلاع رسانی و تبلیغات نظام بانکی» از ایجاد و گسترش موسسات غیرمجاز جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مسایل باید از سوی نظام بانکی به صورت شفاف اطلاع رسانی شود، اظهار کرد: از این رو در حال حاضر کمیسیون هماهنگی روابط‌عمومی بانک‌های دولتی با حدود ۱۳ عضو فعالانه در عرصه اطلاع‌رسانی حضور دارد و چندی پیش روابط عمومی کانون بانک های خصوصی نیز تشکیل شده که امیدواریم در آینده و با استفاده از ظرفیت این دو مجموعه بتوان به اهداف مدنظر شبکه بانکی دست یافت.

در این جلسه، دومین انتخابات «شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات نظام بانکی» برگزار شد و حشمت‌الله حسینی مدیر روابط‌عمومی بانک ملی ایران به عنوان نماینده بانک‌های دولتی تجاری، مسعود ایزدی مدیر روابط‌عمومی بانک مسکن به عنوان نماینده بانک‌های دولتی تخصصی و توسعه‌ای، فاطمه فروزان مدیر روابط عمومی بانک اقتصادنوین به عنوان نماینده بانک‌های غیردولتی، مسعود نصر اصفهانی مدیر روابط‌عمومی بانک ملت به عنوان نماینده بانک‌های دولتی واگذار شده و محمدرضا کرمی مدیر موسسه اعتباری توسعه به عنوان نماینده موسسات اعتباری به مدت دو سال به عنوان نمایندگان منتخب بانک ها و موسسات اعتباری در این شورا برگزیده شدند.

همچنین در این شورا سید محمد حسین استاد مدیر روابط‌عمومی بانک ایران‌زمین به عنوان دبیر کمیسیون روابط عمومی‌های بانک‌های خصوصی و حسین امامی مدیر روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات به عنوان دبیر کمیسیون هماهنگی روابط عمومی‌های‌ بانک‌های دولتی حضور خواهند داشت.

در این جلسه از دو نماینده پیشین دور نخست «شورای اطلاع رسانی و تبلیغات نظام بانکی»، آقایان دکتر سیدعلی جلالی نظری مدیرسابق روابط‌عمومی بانک سپه و امیررضا خلیلی مدیر سابق روابط‌عمومی موسسه ملل تقدیر شد.

گفتنی است، نمایندگان شورای اطلاع رسانی و تبلیغات نظام بانکی از میان پنج گروه بانک‌های دولتی تجاری، بانک‌های دولتی تخصصی و توسعه‌ای، بانک‌های دولتی واگذار شده، بانک‌های غیر دولتی و موسسات اعتباری انتخاب می شوند. بر اساس دستورالعمل این شورا، عضویت اعضا دو ساله است و در هر دوره، با برگزاری انتخابات، نمایندگان جدید معرفی می شوند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد