درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 14:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29379صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 19 اردیبهشت 1396 - 20:42
با رونمایی از دومین کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی / «دوران ثبات» کلید خورد
دومین کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور روز گذشته با شعار دوران ثبات، توسط مدیر روابط عمومی بانک مرکزی و با حضور مدیران روابط عمومی شبکه بانکی کشور و نمایندگان رسانه های جمعی در ساختمان لاجوردی میرداماد رونمایی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دومین کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور روز گذشته با شعار دوران ثبات، توسط مدیر روابط عمومی بانک مرکزی و با حضور مدیران روابط عمومی شبکه بانکی کشور و نمایندگان رسانه های جمعی در ساختمان لاجوردی میرداماد رونمایی شد.

به گزارش «فرصت امروز» از بانک مرکزی، در مراسم رونمایی دومین کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور، محمد علی کریمی، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اشاره به کارکرد موثر نظام بانکی در اقتصاد کشور گفت: نظام بانکی یک نهاد اقتصادی -اجتماعی است و عموم مردم کشور در ارتباط مستقیم با این نهاد، از خدمات آن بهره مند می شوند.

وی افزود: تمام همت روابط عمومی های شبکه بانکی بر بازتاب توانمندی ها، ظرفیت ها و دستاوردها بوده است. فعالان روابط عمومی بانک ها خود سرمایه های علمی و تجربی به شمار می آیند و می توانند به خوبی نقش نظام بانکی در اقتصاد و پیشرفت کشور را با افکار عمومی در میان بگذارند.

کریمی یکی از اهداف اصلی روابط عمومی بانکی را منطقی و واقع بینانه کردن انتظارات افکار عمومی از نظام بانکی دانست و گفت: امروزه نظام بانکی در برخی محافل مورد هجمه و انتقاد قرار می گیرد؛ اما باید توجه کنیم که بانک، نهادی است که با فعالیت خود به تولید و رونق اقتصاد کشور کمک می کند و نباید به آن با دید بنگاه خیریه نگریست.

وی افزود: انتظارات غیرمنطقی و غیرکارشناسی همچون تسهیلات تکلیفی که بدون توجه به ظرفیت ها و توانایی های بانک ها و حتی اقتصاد کشور، بر نظام بانکی تحمیل شده است، بانک ها را از انجام رسالت اصلی خویش باز می دارد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اشاره به تجربه قبلی کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی گفت: کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی در سال گذشته با هدف آگاه سازى مخاطب از اقدامات موثر نظام بانکى در حوزه هایی چون «بانکداری الکترونیک»، «تسهیلات به بخش های تولیدی» و همچنین اطلاع رسانی عمومی در خصوص فعالیت هاى بانکى روزمره عموم مردم و «آگاهی دهی در زمینه موسسات اعتباری غیرمجاز» در هفته بانکداری اسلامی در سال ۱۳۹۵ رونمایی و اکران شد.

وی افزود: در جریان کمپین اطلاع رسانی پیش رو تلاش شده است، اقدامات موثر نظام بانکی و بانک مرکزی برای آگاهی عمومی بازتاب داده شود.

مدیر روابط عمومی در ادامه خاطرنشان کرد: نظام بانکی کشور ما در بسیاری از مسائل پیشتاز بوده است. موفقیت دولت در کنترل تورم افسار گسیخته ۴۰ درصدی سال ۱۳۹۲ به ۹ درصد در سال ۱۳۹۵، بدون همکاری و همراهی نظام بانکی میسر نمی شد. در حیطه مدیریت نوسانات نرخ ارز نیز وضعیت به همین منوال بوده است. مدیریت نوسانات نرخ ارز و ثبات بازار از جمله دستاوردهای درخشان بانک مرکزی، دولت و بدنه اقتصادی دولت بوده است.

در همین زمینه، کریمی به رشد اقتصادی منفی ۷.۷ درصدی براساس سال پایه ۱۳۹۰ در سال ۱۳۹۱ اشاره کرد که در پایان دولت یازدهم به رقم ۱۱.۶ درصد رسیده است. وی افزود: اگرچه رشد اقتصادی کشور ایران همواره متکی بر نفت بوده است، اما در دولت یازدهم، علاوه بر رشد مبتنی بر نفت، ما شاهد افزایش رشد اقتصادی بخش های مختلف اقتصادی به ویژه کارگاه های صنعتی نیز بودیم. در هر حال، نظام بانکی ایران در شکوفایی و ثبات اقتصادی کنونی کشور، به ویژه در زمینه مدیریت بازار ارز و کنترل تورم، سهم بسزایی داشته و موفقیت دولت تا حدود زیادی در این زمینه مرهون تلاش بانک ها و بانک مرکزی است.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اشاره به انتخاب برچسب #دوران ـ ثبات برای دومین کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی اشاره کرد و گفت: انتخاب این عنوان برای کمپین پیش رو از آنجا نشأت می گیرد که دولت یازدهم توانست با تدبیر و اقدام مناسب در زمینه های مختلف همچون مدیریت بازار ارز و کنترل تورم، ثبات را به اقتصاد کشور برگرداند و زمینه را برای شکوفایی اقتصادی فراهم سازد.

کریمی ضمن قدردانی از همکاری بانک ها در اجرای نخستین کمپین اطلاع رسانی، گفت: بانک ها نیز با انتشار محتواهای مربوط به کمپین اطلاع رسانی از طریق دستگا ه های خودپرداز، بیلبورد ها و امکانات موجود تبلیغی از کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی حمایت گسترده و مناسبی کردند که شایسته تقدیر است و امید است در دومین کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی نیز بانک ها بتوانند با بهره گیری امکانات و منابع خود، در اجرای موفق و کامل کمپین، مشارکت لازم را داشته  باشند.

گفتنی است در دومین کمپین اطلاع رسانی بانک مرکزی از تکنیک تبلیغات سریالی استفاده شده  است. در این خصوص مشکیان، مجری این کمپین گفت: در جریان این کمپین، با استفاده از تصاویر مختلف به دنبال آن هستیم تا یک پیام در ذهن مخاطب متبادر شود.همچنین در جلسات ایده پردازى و اتاق فکر این کمپین، طرح های متعددى پیشنهاد شد و در نهایت تلاش کردیم با پایبندی به هویت بصری کمپین پیشین، با استفاده از تصاویر اسکناس، به عنوان مهم ترین ابزار داد وستد اقتصادی، موضوعات مستقیم و هماهنگ را در ذهن مخاطبان شکل دهیم.

وی افزود: همچنین مانند کمپین پیشین، در پیام هاى نوشتارى اصلى تلاش شده است که به ساختارى کوتاه، موجز و هماهنگ در واژگان دست یافته تا محتواى اصلى هر تبلیغ، به صورت موثر و ماندگار در ذهن مخاطب شکل بگیرد.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد