درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 20:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27408صفحه نخست » گفتگودوشنبه، 6 دی 1395 - 19:06
سخنران سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران: وظیفه روابط عمومی‌ها ارتقاء دانش عمومی جامعه است
کیفیت ارتباطی مفهوم بسیار مهمی است که پیوند عمیقی با دانش دارد. دانش است که می‌تواند کیفیت ارتباطات را ارتقاء دهد و یک شهروندی رضایتمندی را تولید کند. لذا دستگاه‌ها عمیقاً نیازمند چنین سطح از دانش عمومی هستند...
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر سعیدرضا عاملی استاد گروه ارتباطات دانشگاه تهران در گفتگو با ستاد خبری سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران گفت: فن‌آوری‌های ارتباطات و اطلاعات یا به تعبیری دقیق‌تر فن‌آوری‌های فضای مجازی این امکان را فراهم می‌کند که ما بتوانیم با استفاده از صنعت داده‌کاوی و شخصی‌سازی این اطلاعات، اطلاعات را در اختیار فرد متناسب با حوزه‌ علایق و مسئولیت‌هایش قرار دهیم. روابط عمومی به عنوان پیشخوان واحدهای خصوصی و دولتی که مسئولیت پرتاب دستگاه‌ها را بر عهده دارد می‌تواند با شناسایی همه ذی‌نفعان رسمی و غیررسمی و تشخیص حوزه‌ علایق آن‌ها که به شکل سیستمی انجام می‌گیرد مثل شبکه‌ اجتماعی که افراد بر اساس علایق آن را تیک می‌زنند و بر مبنای حوزه‌ علایق ارتباطات شبکه‌ای برای افراد ایجاد می‌کند و آن‌ها را در جریان ورود داده‌های جدید در بستر شبکه‌ای قرار می‌دهد.


بنابراین این امکان از طریق صنعت فراگیر فضای مجازی فراهم شده تا ما بتوانیم داده‌ها را طبقه‌بندی کنیم و بر مبنای الگوریتم‌های ارتباطی در اختیار فرد یا افراد قرار دهیم.


از طرفی امروز بحث شخصی‌سازی اطلاعات، موضوع مهمی است. چرا که افراد در یک سطحی از دانش واحد نیستند و در سطوح دانشی متکثری قرار دارند، که این فضای الگوریتمی محیط مجازی این امکان را فراهم می‌کند که ما بتوانیم متناسب با شخص داده در اختیارش بگذاریم.


لذا این موضوع مستلزم این است که با پورتال‌های پیچیده و چند منظوره‌تری در دستگاه‌های کشور داشته باشیم و روابط عمومی می‌تواند نقش مهمی در این حوزه داشته باشد.


نکته دیگری که در این حوزه ‌ حائز اهمیت است این است که یکی از وظایف روابط عمومی‌ها ارتقاء دانش عمومی است، ضمن این که وظیفه دارند نسبت به ارتقاء دانش حرفه‌ای خود و تخصصی خود اقدام کنند. ارتقاء دانش عمومی سازمان سطوح مختلفی دارد که یکی از آن‌ها ارتقاء سطح ارتباطات بین فردی در یک سازمان است. به عبارتی، ایجاد یک کلاس بالایی از ارتباطات مبتنی بر احترام به حقوق دیگران، انجام وظایف شغلی و انجام وظایفی که مبتنی بر مسئولیت‌های اجتماعی است و به عبارتی، این دانش عمومی تا حدودی وارد حوزه‌ کیفیت ارتباطی می‌شود.


کیفیت ارتباطی مفهوم بسیار مهمی است که پیوند عمیقی با دانش دارد. دانش است که می‌تواند کیفیت ارتباطات را ارتقاء دهد و یک شهروندی رضایتمندی را تولید کند. لذا دستگاه‌ها عمیقاً نیازمند چنین سطح از دانش عمومی هستند که هم بتوانند در ارتباطات درونی سازمان با کیفیتی بالا ارتباطات را تأمین کنند و هم در ارتباط با سایر مراجعین و ذی‌نفعان و مشتریان سازمان بتوانند این رضایت را تأمین کنند که دانش عمومی است که از طریق فضای مجازی امکان ارتباطات را به سطح سودفردی و سودجمعی و سود ملی و فراملی و سود جهانی توسعه دهد که این امکان از طریق مدیریت دانش‌های نوین به این شکل فراهم می‌شود.
 

گفتنی است سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با موضوع "روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا"، با حمایت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، انجمن بین المللی روابط عمومی، انجمن متخصصان روابط عمومی و برخی دانشگاه های خارجی و داخلی و با شرکت استادان، مدیران و کارشناسان صاحب نام، 19 دی ماه 1395در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار خواهد شد.


علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی کنفرانس www.irancpr.ir رجوع نمایند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد