درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 00:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27008صفحه نخست » یکشنبه، 7 آذر 1395 - 00:45
بیمه ملت، بیمه خانواده
رسانه؛ ابزار مهم فرهنگ سازی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر علیرضا ابراهیم پور، مدیرعامل بیمه ملت، روز سه شنبه مورخ 95/09/02 در جمع خبرنگاران برنامه های راهبردی بیمه ملت را تشریح کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر علیرضا ابراهیم پور، مدیرعامل بیمه ملت، روز سه شنبه مورخ 95/09/02 در جمع خبرنگاران برنامه های راهبردی بیمه ملت را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، دکتر ابراهیم پور با تاکید بر رویکرد جدید بیمه ملت و توجه خاص بر نیازهای بیمه ای خانواده ها به محصولات ویژه این شرکت اشاره کرد و گفت بیمه های خانواده شامل بیمه های عمر و سرمایه گذاری، مستری زنان خانه دار، مستمری پایه و مکمل، تحصیل فرزندان، بیمه جهیزیه و بیمه تامین سرمایه، بیمه سپرده زندگی، بیمه درمان تکمیلی خانواده و ... از محصولات بیمه ملت است که بر اساس نیاز خانواده ها طراحی شده و قابل ارائه می باشد.
وی با اشاره به بیمه درمان خانواده اظهار کرد: در این طرح خانواده می تواند با پرداخت مبالغ تعیین شده از خدمات درمانی در قالب بیمه تکمیلی استفاده کنند.

دکتر ابراهیم پور همچنین به کارت اعتباری بیمه ملت بعنوان محصول انحصاری این شرکت اشاره کرد و افزود: این کارت در اختیار گروه های مختلف از جمله کارمندان دولت، سازمان ها، نهادها، موسسات، پزشکان، وکلا و... قرار گرفته است و این افراد با استفاده از کارت های اعتباری می توانند اقدام به خرید کلیه اجناس و محصولات ارائه شده در فروشگاه ها به صورت قسطی نمایند و بیمه ملت پرداخت اقساط این کارت ها را نزد فروشنده ها بیمه خواهد کرد.


مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به مشکلات موجود در صنعت بیمه خاطر نشان کرد: اصلی ترین مشکل موجود در صنعت بیمه عدم توسعه فرهنگ بیمه در کشور است که اشکال در ساختار عملکردی بیمه، وجود انحصار در صنعت بیمه، اشکال در ساختار نظام آموزش و پرورش، ضعف در قوانین و مقررات، وجود نرخ های تکلیفی، عدم اعتقاد به اهمیت صنعت بیمه در سالم سازی اقتصاد، عدم هماهنگی بین مجموعه عوامل داخلی اقتصاد، ضعف دانش عمومی و ضعف آگاهی و ضعف تبلیغات، مشکلات تورم و اقتصادی، عدم توجه به رضایت مشتری، کمبود نیروی انسانی متخصص، ضعف در خلاقیت و نوآوری و نامناسب بودن نرخ های بیمه ای از مشکلات اصلی صنعت بیمه از مهمترین عوامل موثر در این عقب ماندگی فرهنگی است. دکتر ابراهیم پور در ادامه سخنان خود با تاکید بر بازگشت امیدبخش دکتر همتی به بیمه مرکزی و اشاره به تجربه ارزشمند 12 ساله ایشان در مسند هدایت بیمه مرکزی، اظهار امیدواری کرد، با درایت و دلسوزی ایشان و تلاش و همسویی شرکتهای بیمه، اقدامات موثری را در جهت فرهنگ سازی انجام دهیم. وی رسانه را ابزار مهم فرهنگ سازی دانست و تاکید کرد برای فرهنگ سازی در صنعت بیمه به زمان طولانی برای تبدیل یک کنش به فرهنگ نیاز داریم و نقش رسانه نیز در این میان بسیار کلیدی است.


مدیرعامل بیمه ملت همچنین خاطر نشان کرد: این شرکت تاکنون شعبه نداشته و ایجاد شعب در دستور کار این مجموعه قرار گرفته که با توسعه و ارتقا شبکه فروش محقق می شود و از برنامه های این شرکت می توان به ارائه محصول مناسب، نرخ دهی مناسب و کیفیت ارائه خدمات در راستای ارتقا جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه اشاره کرد.


دکترابراهیم پور همچنین به برنامه های راهبردی بیمه ملت اشاره کرد و گفت: پذیرش ریسک و توسعه پرتفوی، برقراری حاکمیت شرکتی، توسعه شبکه فروش، حفظ سرمایه های انسانی، توجه به نیازهای مشتریان، حفظ توانگری مالی، مدیریت وصول مطالبات و.... از برنامه های اصلی شرکت است.


وی از راه اندازی باشگاه مشتریان بیمه ملت خبر داد و اعلام کرد: شعار ما بیمه ملت، بیمه خانواده بوده و تمرکز این مجموعه بر ارائه محصولات مرتبط با خانواده است.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  جادوی تنوع


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد