درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 23:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2657صفحه نخست » گفتگوشنبه، 22 شهریور 1399 - 22:06
صنعت روابط عمومی همواره در خط مقدم استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی قرار دارد
خلاقیت و تاکتیک همان چیزی است که همواره موجب موفقیت روابط‌عمومی می شود. به همین دلیل، صنعت روابط عمومی همواره در خط مقدم استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی و تجربه کار با ابزار ها و تکنیک های جدید برای تولید نتایج بهتر و توسعه یافته بوده است.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| خلاقیت و تاکتیک همان چیزی است که همواره موجب موفقیت روابط‌عمومی می شود. به همین دلیل، صنعت روابط عمومی همواره در خط مقدم استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی و تجربه کار با ابزار ها و تکنیک های جدید برای تولید نتایج بهتر و توسعه یافته بوده است.


ما با دو کارشناس حرفه ای روابط عمومی به گفتگو نشستیم و از آنها پرسیدیم که رسانه های اجتماعی چه تأثیری بر حرفه آن ها داشته و چطور گوش دادن اجتماعی به آن ها برای نظارت و واکنش به آخرین اخبار مربوط به مشتریان شان در زمان واقعی کمک می کند.

به عنوان متخصصان روابط عمومی چه کارهایی را حالا انجام می دهید که 10 سال قبل، پیش از انفجار رسانه اجتماعی قادر به انجام آن ها نبودید؟


نیل اوگورمان: ارتباطات در سال های اخیر فراتر از تشخیص و از نظر من به سوی بهتر شدن تغییر کرده است. در حالی که تفسیرهای بسیاری تمایل دارند بر چالش ها و خطرات جهانی که در آن کنترل دیگر امکان پذیر نیست تمرکز نمایند. در سوی دیگر در حال حاضر فرصت های بی حد و حصری برای گوش دادن، درک و تعامل با مخاطبان و ایجاد طرفداران و جوامع وجود دارد - چیزی که می تواند برای برندها و سازمان ها قدرت زیادی ایجاد کند.


از آن جا که جهان- مصرف کنندگان، کسب و کارها، سازمان ها- بیشتر و بیشتر به صورت آنلاین زندگی می کنند توانایی ما برای دسترسی به مخاطبان کلیدی به وسیله رقبای جدید مانند آژانس های دیجیتال، سازمان های اجتماعی و آژانس های تبلیغاتی به چالش کشده می شود. با این حال، در حال حاضر ما می توانیم گوش دهیم، درک کنیم، تاثیر بگذاریم و اندازه گیری کنیم به نحوی که قبلا هرگز نمی توانستیم.

 

بنابراین ما هر روز شانس و فرصتی برای استفاده از مهارت های منحصر به فرد خود- ایجاد آگاهی و درک از طریق رسانه های تاثیرگذار و فضاهای اجتماعی به شیوه ای که حقیقتا ایجاد ارزش می کند- داریم. چالش باقی مانده ایجاد تعادل بین گوش دادن و انجام دادن است.


به نظر شما رسانه های اجتماعی چه تاثیری بر نقش کارگزاران روابط عمومی داشته اند؟


برنیس برنساید: رسانه های اجتماعی نقش کارگزاران روابط عمومی را دستخوش تغییراتی زیادی کرده است. نه تنها کار ما را با درخواست و انتظارات بیشتری مواجه کرده بلکه ما باید بیش از هر زمان دیگر قادر به حرکت و تفکر سریعتر باشیم.


با ورود توییتر و فیس بوک و چرخه خبری 24 ساعته " 24 ساعت طلایی" که در آن از یک شرکت برای پاسخ به مسائل انتظار می رفت تبدیل به" ساعت طلایی" شده است. ما وظایف چندگانه ای را در یک سطح کاملا جدید به عهده گرفته ایم - در حالی که بر اخبار فوری در توییتر نظارت می کنیم در حال ویرایش یک پست وبلاگ و در عین حال و در زمان واحد در حال پاسخ تلفنی به یک روزنامه نگار که به تازگی متوجه یکی دیگر از اطلاعیه های مشتری در لینکداین شده می باشیم.

ترجمه: زهرا بابازادگان

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی و صداقت


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد