درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 09:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26561صفحه نخست » چهارشنبه، 12 آبان 1395 - 04:31
بازاریابی صحیح، زمینه‌ساز جذب مشتری است
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان ایلام که با همراهی معاون پشتیبانی و مهندسی و مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت صور گرفت، بازاریابی صحیح را زمینه ساز جذب مشتری عنوان کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جواد حاجی‌مزدارانی در حاشیه این بازدیدها، گفت: امروزه جلب رضایت مشتریان در گرو بازاریابی اصولی بوده و نقش آموزش کارکنان در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌های بانک باید در راستای اهداف اقتصادی نظام قرار بگیرد، گفت: با افزایش خدمات میتوان خلق ارزش کرد لذا باید نگاه اقتصادی به کارها صورت گیرد و برای انجام هر کاری صرفه و صلاح ذینفعان را مقدم بدانیم.

مزدارانی با اشاره به اینکه همه کارکنان صف و ستاد در سودآوری بانک به صورت مستقیم نقش دارند، گفت: ملاک سنجش و ارزیابی سود عملیاتی و عملکردی شعب است از اینرو سیاست‌گذاری ما در حوزه ارائه خدمت و پرداخت تسهیلات باید به گونه‌ای باشد که بانک را در پایان سال مالی به سودآوری برساند.

وی بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت‌های داخلی تاکید کرده و نقش بانک‌ها را در به گردش درآوردن چرخ‌های اقتصادی نظام بسیار موثر دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش و پشتکار لازم بتوان افق روشنی را فراروی اقتصاد کشور ترسیم کرد.

منصور شیخ الاسلامی مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت  نیز بر ضرورت اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌های بانک تاکید کرد وگفت: بانک مهر اقتصاد در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه راهبردی در دست اجرا دارد و در این خصوص پیشتاز است.

شیخ الاسلامی با بیان اینکه مدیریت ارتباطات باید بر مبنای مبادله ارزش بین مشتری و بانک باشد، گفت: ارزش ایجاد شده در این ارتباط می‌تواند توسعه ارتباط با مشتریان بانک را تقویت کند و از این طریق موجب ایجاد ارتباطات سودمند بر پایه بهینه‌سازی ارزش دریافتی و ادراکی مشتریان شود.

مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک تصریح کرد: مهارت‌های ارتباطی و روابط انسانی مطلوب باعث ایجاد حس خوشایند، موثر و مثبت در مخاطبان سازمان و حتی افراد جامعه نسبت به یک سازمان می‌شود و در صنعت بانکداری با توجه به تغییرات چشم‌گیری که در بخش خدمات و نگهداری منابع در اثر رقابت شدید به وجود آمده است، ایجاد این حس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد