درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 05:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22311صفحه نخست » دوشنبه، 16 فروردین 1395 - 20:59
عجیب‌ترین آگهی‌های تبلیغاتی یک موسسه مالی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برند پرداخت تجارت الکترونیکی سوئدی «Klarna» در کمپین جدید خود از خشکی متداول آگهی‌های همتایانش بیرون آمده است. آژانس تبلیغاتی DDB استکهلم، با ساخت سه آگهی جذاب راحتی و لطافت استفاده از خدمات Klarna را نمایش می‌دهد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  برند پرداخت تجارت الکترونیکی سوئدی «Klarna» در کمپین جدید خود از خشکی متداول آگهی‌های همتایانش بیرون آمده است. آژانس تبلیغاتی DDB استکهلم، با ساخت سه آگهی جذاب راحتی و لطافت استفاده از خدمات Klarna را نمایش می‌دهد. برای انتقال پیام «نرمی و لطافت»، آگهی‌ها عبور یک ماهی از سرسره‌ای پلاستیکی، برش یک تکه بزرگ پنیر به وسیله دستگاه مخصوص و شنا کردن سبکبار یک موجود پر مو در استخر را به تصویر می‌کشند.

 

در پس زمینه همه آنها یک قطعه موسیقی ساده با افکت‌های الکترونیکی وجود دارد که نسخه اصلی آن توسط هنرمندی به نام «DeadMono» ساخته شده است. به این ترتیب حس فریبنده آن افزایش می‌یابد.به گفته موسس و مدیر عامل Klarna، سباستین سیمیاتکوفسکی، مفهوم نرم و لطافت را می‌توان از توصیف کسب یک تجربه واقعا خوب حین خرید آنلاین دریافت کرد. به گزارش ‌ام‌بی‌ای نیوز، رویکرد خلاقانه در ساخت این آگهی‌های تبلیغاتی حفظ ویژگی‌های مینیمالی، گرافیکی، جذاب بودن، نرمی و لطافت آنها است. در نتیجه آنها کمی عجیب و هنری به نظر می‌رسند.

http://forsatnet.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد