درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 21:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21771صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 4 اسفند 1394 - 03:48
عملکرد بانک ملی ایران در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عملکرد مطلوب بانک ملی ایران درخصوص توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال 1393، از سوی ستاد اقامه نماز استان تهران شایسته تقدیر ویژه شناخته شد و در همایش دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان تهران، لوح و تندیس ویژه را دریافت کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عملکرد مطلوب بانک ملی ایران درخصوص توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال 1393، از سوی ستاد اقامه نماز استان تهران شایسته تقدیر ویژه شناخته شد و در همایش دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان تهران، لوح و تندیس ویژه را دریافت کرد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این همایش یک روزه آموزشی ـ توجیهی که به میزبانی بانک مسکن در مشهد مقدس برگزار شد و مسئولان ستاد اقامه نماز و دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه¬های اجرایی استان تهران حضور داشتند، لوح و تندیس ویژه بانک ملی ایران توسط سرپرست اداره¬کل روابط عمومی و دبیر ستاد اقامه نماز این بانک، دریافت شد.

در ارزیابی به عمل آمده از دستگاه‌های اجرایی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز که بر مبنای طرح نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز صورت گرفته است، ستاد اقامه نماز استان تهران، عملکرد این بانک در سال 93 را به جهت تعیین اهداف روشن، راهبردهای موثر، تدوین برنامه عملیاتی مشخص، پیگیری و ارزیابی مستمر، تهیه مستندات اجرایی کافی و ارائه مستندات و برنامه‌ها در سامانه سجاده، شایسته تقدیر ویژه معرفی کرده است.

مدیریت، خط‌مشی و راهبرد، مدیریت منابع انسانی، همکاری‌ها و منابع، نتایج و دستاوردها از جمله معیارهای این رتبه بندی است.

گفتنی است بانک ملی ایران طی سال‌های گذشته در این ارزیابی به عنوان دستگاه برتر شایسته تقدیر معرفی شده بود و در سال 1393، به علت عملکرد فعال و مطلوب در این زمینه، با ارتقای جایگاه خود در این رده‌بندی و کسب بالاترین عنوان، شایسته تقدیر ویژه شناخته شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد