درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 10:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19661صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 26 آبان 1394 - 23:15
مدیرعامل بانک قوامین
اهمیت جایگاه روابط عمومی در بانکها
توجه به افکار عمومی و ارزیابی آن و نیز پاسخگویی به ذی نفعان دو فرآیند مهم در روابط عمومی است که عدم توجه به آن بقای سازمان را به خطر می اندازد.
  

اهمیت جایگاه روابط عمومی در بانکها

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک قوامین در چهارمین همایش تخصصی کارشناسان و نمایندگان روابط عمومی بانک با بیان مطلب فوق گفت: روابط عمومی ها دیده بان هایی هستند که با ارزیابی پیرامون و محیط سازمان مسیر حرکت را نشان می دهند و زمینه ی تداوم حیات سازمان را فراهم می آورند.
وی با اشاره به اینکه قوی ترین سازمان ها اگر پیوسته افکار عمومی و برداشت عموم مردم از سازمان خود را رصد نکنند و پاسخگو نباشند، از پا در می آیند، افزود: از آنجا که هر سازمانی در کنار موافقان، مخالفانی دارد که در دید خوشبینانه رقبا ودر دید بدبینانه دشمن سازمان هستند، توجه به این دو مهم بسیار حائز اهمیت است.
مدیرعامل بانک در ادامه با تبیین مفهوم آینده پژوهی گفت: ساختن آینده مطابق آنچه سازمان ما می خواهد ، تعریفی از مفهوم آینده پژوهی است ودست یابی به این مفهوم ، نیازمند نوآوری و ابتکارعمل است ودر همین راستا مسئولان روابط عمومی با توجه به تفاوت های محیطی وقومیتی هر منطقه  باید آینده پژوهی را باور داشته باشند و از این طریق آینده را متناسب با اهداف و نیازهای سازمان طرح ریزی نمایند.
دکتر نتاج در ادامه به تشریح اهمیت جایگاه روابط عمومی در بانک پرداخت و تصریح کرد: یکی از شرکای مهم سازمان در رسیدن به ایده آل ها در پروسه آینده پژوهی همکاران روابط عمومی ها  هستند و ضروری است پتانسیل ، توانایی و ظرفیت های بانک توسط کارشناسان روابط عمومی مورد مطالعه ی مداوم ومستمر قرار گیرد تا امکانات بانک برای خلق محصول وخدمات مورد نیاز مشتریان تعریف و از آن بهره برداری گردد.
وی در ادامه افزود : همکاران روابط عمومی به عنوان یاوران سازمان در ایجاد رابطه دو طرفه باذی نفعان وصاحبان سهام نقشی اثرگذار و ماندگار دارند که نباید از آن غافل شد.
مدیرعامل بانک با اشاره به وضعیت اقتصاد بنگاه ها  و اقتصاد دولتی کشور توجه به اقتصاد خانوار را مورد تاکید  قرارداد و خاطر نشان کرد: نقش آفرینی در بهبود اقتصاد خانوارها در وضعیت کنونی یکی از جاهای خالی در نظام پولی و بانکی کشور است چرا که با وجود بازدهی کمتر ، نرخ ریسک پایین تری هم دارد و به صرفه می باشد.
دکتر نتاج اظهار امیدواری کرد: با کمک و همراهی همکاران در مجموعه روابط عمومی ،خدمات بانک را داخل خانوارها گسترش دهیم و در این راستا گامی موثر در جهت حفظ و افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی برداریم.
وی در تشریح اینکه گره های جدید در علم بازاریابی به دست همکاران روابط عمومی ها باز می شود، افزود: شناسایی اینکه ذی نفعان و مشتریان چه می خواهند و چه چیز آسایش آنان را فراهم می کند با همکاران  روابط عمومی است چرا که در بازار جدید  نمی توان مشتری را در دایره ای بسته مجسم  کرد.
مدیرعامل بانک با بیان اینکه ثروت قوامین مشتریان بیرونی و درونی آن هستند، تصریح کرد: ایجاد روابط مستحکم با مشتریان و ذی نفعان بیشتری را دو شاخص مهم است که بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرند.
دکتر نتاج با تاکید براین که فرایند روابط عمومی بایستی راهبرد داشته باشد و هم ساله این راهبردها مورد ارزیابی قرار گیرد، افزود: ثروت ما اعداد و ارقام نیست بلکه سرمایه اصلی بانک مشتریان بیرونی و داخلی هستند که بایستی توجه ویژه به آن ها شود .
مدیرعامل بانک بر ضرورت رازداری در سازمان اشاره کرد و یادآور شد :چهار نکته مهم را بایستی همه عزیزان در روابط عمومی مد نظر قرار دهند که این نکات عبارتند از: صمیمیت ، جلب رضایت ، جلب مشارکت ، انسجام سازمانی ،حرکت هدفمند و هوشمند در راستای اهداف سازمان.
شایان ذکر است چهارمین همایش سراسری مدیران و کارشناسان روابط عمومی بانک قوامین به مدت دو روز در مجموعه فرهنگی و ورزشی پاس قوامین برگزار شد .

 

منبع: بنکر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد