درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 15:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تکنیک شش کلاه تفکر
  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی
  ارتباطات شرکتی
  گناه جهـــل من
  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19305صفحه نخست » یکشنبه، 10 آبان 1394 - 22:24
انتشارات «دنیای اقتصاد» منتشر کرد انتشارات «دنیای اقتصاد» منتشر کرد
چهار کتاب جدید در حوزه‌های مدیریت و بازرگانی
«تامین مالی شرکت‌ها»، «گفت‌وگو با مردم»، «موانع رشد برند» و «فروش موفق» عنوان چهار کتاب جدید در حوزه‌های مدیریت، الگوی استارت‌آپ، بازرگانی و برندسازی است که انتشارات «دنیای اقتصاد» هفته گذشته منتشر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، «تامین مالی شرکت‌ها»، «گفت‌وگو با مردم»، «موانع رشد برند» و «فروش موفق» عنوان چهار کتاب جدید در حوزه‌های مدیریت، الگوی استارت‌آپ، بازرگانی و برندسازی است که انتشارات «دنیای اقتصاد» هفته گذشته منتشر کرد.
کتاب «تامین مالی شرکت‌ها»، شرح و تحلیل و نحوه محاسبه و تامین منابع سرمایه‌ای و شناسایی اشکال بهینه سرمایه‌گذاری است.

در این کتاب که موضوع اصلی آن مدیریت مالی است و سه تن از کارشناسان بزرگ اقتصاد مالی آن را تالیف کرده‌اند، سه موضوع اصلی یعنی «سرمایه‌گذاری»، «ریسک و مدیریت ریسک» و «تامین مالی بلند‌مدت» تحلیل و بررسی شده و با طرح مثال‌های متعدد نحوه به‌کارگیری دانش اقتصاد مالی را در اداره بنگاه‌ها تشریح شده است. تمرین‌ها و پیوست‌هایی نیز به کتاب افزوده شده که موجب افزایش مهارت‌های کاربردی خوانندگان خواهد شد.  این کتاب را مورتن هلبک، اسنور لینست، براک مک للان تالیف و مرضیه طاهری هنجنی، سولماز مهاجری ترجمه کرده‌اند. قیمت این کتاب 216 صفحه‌ای 13هزار تومان است.
»
گفت‌وگو با مردم: فرآیند شناخت مشتری بر اساس مدل استارت‌آپ ناب» کتاب دیگر است به قلم گیف کنستابل و فرنک ریمالوسکی از استادان برجسته اعمال الگوی استارت‌آپ در بنگاهداری و کاهش هزینه‌های تولید. این کتاب را  همایون کاوه و صالح سپهری‌فر ترجمه کرده‌اند. کتاب در 136 و قطع پالتویی منتشر شده و قیمت آن 8 هزار تومان است.
 

چهار کتاب جدید در حوزه‌های مدیریت و بازرگانی




کتاب سوم «موانع رشد برند: شناسایی و درک موانع و غلبه بر آنها» تالیف رالف کروگر و آندریاس اشتومف است که با ترجمه محمدحسین بیرامی منتشر شده است. موضوع اصلی بحث کتاب این است که «برای یک شرکت یا برندش تنها سه راه وجود دارد: رو به بالا-رشد؛ رو به پایین- افول؛ نه این و نه آن-رکود و تنها یک راه همه افراد درگیر، به‏ویژه مالکان و سهامداران را راضی می‏کند: رفتن به بالا، یعنی دستیابی به رشد. اما چگونه شرکت‏ها و برندهای آنها می‏توانند بارها و بارها رشد ایجاد کنند - چه رشد در فروش، بازده یا سود؟ نظریه مربوطه ساده است: با فروش هر چه بیشتر محصولات یا خدمات در بالاترین قیمت ممکن - و با به حداقل رساندن هزینه‏ها. این نظریه را چگونه عملی می‏کنید؟ یکی از راه‏هایی که شرکت‏های موفق این کار را انجام می‏دهند از طریق سرمایه‏گذاری در مدیریت قوی برند است.
 

چهار کتاب جدید در حوزه‌های مدیریت و بازرگانی

چهار کتاب جدید در حوزه‌های مدیریت و بازرگانی



 

 




تمرکز این کتاب بر چنین موضوعی است.» قیمت این کتاب 224 صفحه‌ای 14 هزار تومان است.
 

چهار کتاب جدید در حوزه‌های مدیریت و بازرگانی




کتاب دیگر «فروش موفق» نوشته برایان تریسی است که با ترجمه صالح سپهری‌فر منتشر شده است. به گفته مولف این کتاب «هدف اصلی هر فروشنده‌ای، کسب درآمد بیشتر از فروش است که البته این امر نیز فقط با فروش بیشتر امکان‌پذیر خواهد بود. اما در دنیای پررقابت امروزی که اینترنت و سایر رسانه‌های ارتباطی بسیاری از الگوهای مرسوم را دگرگون ساخته‌اند، فروش بیشتر کاری به مراتب دشوارتر از گذشته شده است. در واقع حجم و تنوع گزینه‌های پیش روی مشتریان به قدری گسترده است که نباید انتظار داشت اصولی که چند دهه پیش توسط برخی کارشناسان فروش و بازاریابی مطرح شده، جوابگوی نیازهای امروز بازار باشند.» این کتاب در 144 صفحه قطع پالتویی منتشر شده و قیمت آن 8 هزار تومان است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره  3617

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  جادوی تنوع


  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد