درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 13:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18971صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 16 مهر 1394 - 00:45
راه اندازی شبکه همیاران روابط عمومی راهبردی موثر در فرایند فروش خدمات است
موج - رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد از شعب و ستاد سرپرستی استان مرکزی نظارت به عمل آورد.
  

راه اندازی شبکه همیاران روابط عمومی راهبردی موثر در فرایند فروش خدمات است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، منصور شیخ الاسلامی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در جریان این بازدیدها، مدیریت ارتباط موثر را ابزاری مهم در ارتقای برند بانک دانست و گفت: یکی از اهداف نظارت ستادی ایجاد یک گفتمان واحد بین اداره کل روابط عمومی حوزه مرکزی و مدیریت شعب استان ها؛ خصوصا روابط عمومی استان می باشد به صورتی که در پیشبرد راهبردهای ارتباطی و اطلاع رسانی بانک، با توجه به شرایط هر استان تصمیم گیری و برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.
شیخ الاسلامی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد در حال حاضر با اولویت قراردادن سیاست های اقتصاد مقاومتی، کمک به توسعه اقتصادی کشور را در اولویت برنامه های خود قرار داده، خاطرنشان کرد: هر اقدامی در این عرصه باید مبتنی بر روش های علمی و کار مطالعاتی صورت گیرد.
وی هدف از راه اندازی شبکه همیاران روابط عمومی در بانک را راهبرد موثر در فرایند فروش خدمات و محصولات عنوان کرد و از تلاش های این عزیزان در استان مرکزی تقدیر و تشکر کرد.
رئیس اداره کل روابط عمومی تجربه مشتری را موضوع بسیار مهمی دانست و تصریح کرد: در دنیایی زندگی می کنیم که رسانه های اجتماعی با اشتراگ گذاشتن تجربیات و اطلاعات، تمامی رسانه های پولی را مغلوب کرده اند بنا بر این به مجموعه ای از افراد برای کنترل نقاط تماس به جای یک نقطه کنترل واحد نیاز داریم؛ چرا که باید بدانیم کجا باید تمرکز کرد و چگونه در تحویل بهترین ارزش به مشتریان اقدام کرد.
وی وفادار سازی مشتریان، اعتماد سازی، تعامل سازنده با سپرده گذاران و انتقال خواسته های آن ها به مراجع بالا دستی، مشارکت کارکنان در فرآیند تصمیم سازی، افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و مدیریت اطلاع رسانی در شعب را از اهم اهداف ایجاد شبکه همیاران روابط عمومی در بانک مهر اقتصاد برشمرد.

 

منبع: موج

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد