درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 13:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17862صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهجمعه، 2 مرداد 1394 - 01:13
مجمع عمومی عادی سالانه بانک دی برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بانک دی روز سه‌شنبه 30 تیرماه 94 با حضور حدود 76 درصد سهامداران برگزار شد.
  

مجمع عمومی عادی سالانه بانک دی برگزار شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در ابتدای این جلسه دکتر احمد شفیع‌زاده ضمن خیرمقدم به سهامداران از آقای مهندس میرمرادی، نماینده سهامدار اصلی دعوت کرد تا به عنوان رییس مجمع آغاز کننده مراسم باشد.

وی نیز از آقای رحمتی معاون مالی بانک دی به عنوان دبیر جلسه و نمایندگان شرکت کشتیرانی و نماینده سهامداران به عنوان ناظرین برای عضویت در هیات رییسه دعوت کرد که این ترکیب مورد تایید اکثریت حاضران قرار گرفت. همچنین نماینده بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس از دیگر اعضای هیات رییسه بودند. در این جلسه برای بررسی صورت‌های مالی بانک، گزارش عملکرد هیات مدیره به مجمع عمومی ارائه شد.

مدیرعامل بانک دی در ادامه با تشریح عملکرد بانک در سال ۹۳ به ارائه برنامه‌های سال ۹۴ پرداخت و گفت: خوشبختانه سهام بانک دی در سال گذشته روند روبه رشدی در بورس داشت و با به دست آوردن جایگاه مناسب در سال ۹۳ سهامداران را به روزهای بهتر امیدوار کرد.

شفیع‌زاده در ادامه با برشمردن برخی از اقدامات بانک دی در سال ۹۳ که منجر به عملکرد مثبت آن شد، ادامه داد: یکی از دغدغه‌های سهامدران در مجمع سال پیش بحث صرافی دی بود که همان گونه که قول داده بودیم وضعیت آن ساماندهی شد و اکنون با مصوبه شورای پول و اعتبار صرافی بانک دی از اول مهرماه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی ساماندهی و تثبیت جایگاه بیمه دی را یکی دیگر از اقدامات تاثیرگذار در سال ۹۳ عنوان کرد و افزود: اکنون شرکت بیمه دی در مسیر بسیار خوبی قرار گرفته و امیدواریم با افزایش سرمایه‌ای که پیش بینی شده بیمه دی جزو شرکت‌های تراز اول نظام بیمه‌ای کشور شود.

مدیرعامل بانک دی تشکیل کنسرسیومی برای پرداخت مطالبات جامعه ایثارگری، توجه به IT  و بانکداری الکترونیک، تکمیل چرخه ارزی بانک و دریافت چندین تقدیرنامه و جایزه تخصصی در سال گذشته را از دیگر اقدامات بانک دی در سال مالی ۹۳ اعلام کرد.

شفیع‌زاده همچنین از افزایش ۷۷ درصدی سود سهام، رشد ۳۰ درصدی سپرده‌ها که از میانگین نظام بانکی بیشتر است و رشد ۱۵۰ درصدی اعطای تسهیلات خبر داد و گفت: خوشبختانه بانک دی امروز و پیرو تاکیدات بانک مرکزی کمترین تصدی‌گری و بنگاه‌داری را دارد و به جای آن توجه به کارکردهای بانکی در اولویت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هر چند با توجه به شرایط اقتصادی کشور قیمت تمام شده پول برای بانک زیاد بوده اما ما خود را ملزم به رعایت الزمات بانک مرکزی می‌دانیم، تصریح کرد: به سهامداران اطمینان خاطر می‌دهم که همه کارکنان و مدیران بانک دی دغدغه شکوفایی بانک را داشته و خود را ملزم می‌دانند در مسیر افتخارآفرینی این مجموعه ارزش‌آفرین گام بردارند.

در ادامه این مراسم و پس از ارائه گزارش حسابرس، مدیرعامل بانک به سوالات تعدادی از سهامداران پاسخ گفت.

در پایان مجمع عمومی عادی نیز رای گیری برای موارد زیر انجام و مورد تایید اکثریت اعضا قرار گرفت:

ـ تصویب صورت‌های مالی سال ۹۳

ـ تقسیم سود به میزان هر سهم ۱۰۰ ریال

ـ انتخاب موسسه حسابرسی هوشیار بهمند به عنوان بازرس اصلی و موسسه بهمند به عنوان بازرس علی‌البدل

ـ انتخاب روزنامه‌های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار

 

منبع: اداره کل روابط عمومی بانک دی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد