درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 15:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16606صفحه نخست » شنبه، 19 اردیبهشت 1394 - 22:23
فضای متفاوت تبلیغات جدید بانک کشاورزی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هدف کمپین «طلوع دوباره» بانک کشاورزی معرفی خدمات، اطلاع‌رسانی به مخاطب و برندینگ است.
  
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هدف کمپین «طلوع دوباره» بانک کشاورزی معرفی خدمات، اطلاع‌رسانی به مخاطب و برندینگ است.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، “رسول خسروی” مدیر خلاقیت و هنری شرکت تبلیغاتی “هم‌وطا” در باره کمپین «طلوع دوباره …» که توسط این شرکت ارائه و اجرا شده است، می‌گوید: هسته‌ی اولیه‌ی ایده، یک شروع دوباره بعد از ده سال وقفه بود.

 

ایده‌ی اولیه بصری بود. ما ابتدا به تصویر رسیدیم: گندم. با گندم به تصاویر متنوعی رسیدیم و در انتها با چرخش شعاعی خوشه های گندم به تصویر خورشید دست یافتیم. خورشیدی طلایی که یادآور گندم است؛ تشابه رنگ گندم و خورشید تصویری سهل و ممتنع بود و بعد با توجه به هسته ابتدایی ایده پیام نوشتاری شکل گرفت. طلوع خورشید به معنای شروع دوباره.

 

در بخش استراتژی نیز تاکید را گذاشتیم روی بازگشت خرید تضمینی گندم بعد ازده سال به بانک کشاورزی. تاکید بر چیزی که بانک کشاورزی خود را متولی آن می‌دانست.

 

فضای متفاوت تبلیغات جدید بانک کشاورزی

مدیر خلاقیت و مدیر هنری شرکت تبلیغاتی هم‌وطا افزود: هدف هم به نوعی برندینگ بود، به شکلی متفاوت تر از دیگر آگهی‌های سابق بانک‌ کشاورزی. کاری که با جسارت انجام شد و نسبت به کارهای گذشته سرراست‌تر و صریح تر بود. شلوغ نبود و پیام را به زبان ساده به مخاطب هدف اش می‌رساند. در انتها امیدوارم این آغاز همکاری با بانک کشاورزی منجر به اعتماد سازی بیشتر بین سفارش دهنده و شرکت ما گردد تا در آینده شاهد تبلیغات خلاق و جسورانه تر باشیم.

 

“محمد علی مشکیان” مدیرعامل آژانس تبلیغاتی هم وطا نیز به عنوان مسوول این پروژه می گوید: با توجه به بیش ازچهارسال تجربه این شرکت در عرصه تخصصی تبلیغات بانکی، بانک کشاورزی از این شرکت نیز همراه با چند شرکت دیگر تبلیغاتی دعوت به ارائه ی کمپین تبلیغاتی نمود که خوشبختانه در نهایت پیشنهاد ما مورد تأیید سفارش دهنده قرار گرفت.

مشکیان باز گذاشتن دست مجری کمپین از سوی سفارش دهنده در نوآوری و شکستن قالب های تبدیل به عادت شده در تبلیغات این بانک پرسابقه را نشان از جسارت تیم مدیریتی جدید بانک کشاورزی دانست و گفت: خوشبختانه بازخوردهای مثبت کمپین تایید کننده این نگاه تازه شد.

 

فضای متفاوت تبلیغات جدید بانک کشاورزی

“رضا لیاقت ‌ورز” رییس اداره کل روابط عمومی “بانک کشاورزی” به عنوان سفارش دهنده ی این کمپین، هدف کمپین «طلوع دوباره» را معرفی خدمات، اطلاع‌رسانی به مخاطب و برندینگ بیان می‌کند.

او می‌گوید: ما به دنبال یک برندینگ خلاقانه بودیم، مخاطب قرار دادن کشاورزان از یک‌سو، ورود به فضای رقابتی بانک‌ها و موسسات دیگر و همچنین دعوت از سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در بانک کشاورزی.

لیاقت ورز جامعه‌ی هدف این کمپین را نخبگان حوزه‌ی کشاورزی، کشاورزان و فعالان حوزه‌ی گندم و در نهایت عموم مردم دانسته و می گوید: فاز دوم این کمپین هم به زودی اجرا می شود که در آن به معرفی حساب قرض الحسنه ویژه کشاورزان به عنوان محصول جدید بانک در کنار طرح خرید تضمینی گندم خواهیم پرداخت.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد