شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- هدف كمپين «طلوع دوباره» بانك كشاورزي معرفي خدمات، اطلاعرساني به مخاطب و برندينگ است.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني اخبارپول، “رسول خسروي” مدير خلاقيت و هنري شركت تبليغاتي “هموطا” در باره كمپين «طلوع دوباره …» كه توسط اين شركت ارائه و اجرا شده است، ميگويد: هستهي اوليهي ايده، يك شروع دوباره بعد از ده سال وقفه بود.
ايدهي اوليه بصري بود. ما ابتدا به تصوير رسيديم: گندم. با گندم به تصاوير متنوعي رسيديم و در انتها با چرخش شعاعي خوشه هاي گندم به تصوير خورشيد دست يافتيم. خورشيدي طلايي كه يادآور گندم است؛ تشابه رنگ گندم و خورشيد تصويري سهل و ممتنع بود و بعد با توجه به هسته ابتدايي ايده پيام نوشتاري شكل گرفت. طلوع خورشيد به معناي شروع دوباره.
در بخش استراتژي نيز تاكيد را گذاشتيم روي بازگشت خريد تضميني گندم بعد ازده سال به بانك كشاورزي. تاكيد بر چيزي كه بانك كشاورزي خود را متولي آن ميدانست.
فضاي متفاوت تبليغات جديد بانك كشاورزي
مدير خلاقيت و مدير هنري شركت تبليغاتي هموطا افزود: هدف هم به نوعي برندينگ بود، به شكلي متفاوت تر از ديگر آگهيهاي سابق بانك كشاورزي. كاري كه با جسارت انجام شد و نسبت به كارهاي گذشته سرراستتر و صريح تر بود. شلوغ نبود و پيام را به زبان ساده به مخاطب هدف اش ميرساند. در انتها اميدوارم اين آغاز همكاري با بانك كشاورزي منجر به اعتماد سازي بيشتر بين سفارش دهنده و شركت ما گردد تا در آينده شاهد تبليغات خلاق و جسورانه تر باشيم.
“محمد علي مشكيان” مديرعامل آژانس تبليغاتي هم وطا نيز به عنوان مسوول اين پروژه مي گويد: با توجه به بيش ازچهارسال تجربه اين شركت در عرصه تخصصي تبليغات بانكي، بانك كشاورزي از اين شركت نيز همراه با چند شركت ديگر تبليغاتي دعوت به ارائه ي كمپين تبليغاتي نمود كه خوشبختانه در نهايت پيشنهاد ما مورد تأييد سفارش دهنده قرار گرفت.
مشكيان باز گذاشتن دست مجري كمپين از سوي سفارش دهنده در نوآوري و شكستن قالب هاي تبديل به عادت شده در تبليغات اين بانك پرسابقه را نشان از جسارت تيم مديريتي جديد بانك كشاورزي دانست و گفت: خوشبختانه بازخوردهاي مثبت كمپين تاييد كننده اين نگاه تازه شد.
فضاي متفاوت تبليغات جديد بانك كشاورزي
“رضا لياقت ورز” رييس اداره كل روابط عمومي “بانك كشاورزي” به عنوان سفارش دهنده ي اين كمپين، هدف كمپين «طلوع دوباره» را معرفي خدمات، اطلاعرساني به مخاطب و برندينگ بيان ميكند.
او ميگويد: ما به دنبال يك برندينگ خلاقانه بوديم، مخاطب قرار دادن كشاورزان از يكسو، ورود به فضاي رقابتي بانكها و موسسات ديگر و همچنين دعوت از سرمايهگذاران به سرمايهگذاري در بانك كشاورزي.
لياقت ورز جامعهي هدف اين كمپين را نخبگان حوزهي كشاورزي، كشاورزان و فعالان حوزهي گندم و در نهايت عموم مردم دانسته و مي گويد: فاز دوم اين كمپين هم به زودي اجرا مي شود كه در آن به معرفي حساب قرض الحسنه ويژه كشاورزان به عنوان محصول جديد بانك در كنار طرح خريد تضميني گندم خواهيم پرداخت.