درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 15:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16471صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهدوشنبه، 7 اردیبهشت 1394 - 02:28
اعطای نشان مسئولیت‌ پذیری اجتماعی به بانک دی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک دی موفق به دریافت «نشان مسئولیت پذیری اجتماعی» در کنفرانس ملی برند پایدار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک دی موفق به دریافت «نشان مسئولیت پذیری اجتماعی» در کنفرانس ملی برند پایدار شد.

به گزارش شارا، در کنفرانس ملی برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی که با حضور معاون حقوقی رییس‌جمهوری و 700 تن از مدیران عالی کشور برگزار شد از شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.

در این کنفرانس که از سوی مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، نشان برتر مسئولیت‌پذیری اجتماعی به مدیرعامل بانک دی اعطا و از سوی ابراهیم صفرلکی مدیرکل روابط عمومی بانک دی دریافت شد.

در لوح اعطا شده به مدیرعامل بانک دی که از سوی رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران نگارش شده، آمده است: «در دنیای امروزی جامعه بیش از پیش نیازمند اجرای اصول اولیه مسئولیت پذیری اجتماعی از سوی سازمان‌ها و واحدهای صنفی و صنعتی و خصوصی است که این مهم عامل اصلی در پایداری و محبوبیت برندها در نتیجه وفاداری و رضایتمندی مشتریان بر شمرده می‌شود.

لذا با توجه به اهمیت موارد فوق‌الذکر و نیز نظر به اقدامات بی شائبه و انکارناپذیر شخص حضرتعالی در سایه نام مجموعه محترمتان اینک دریافت نشان مسئولیت پذیری اجتماعی در کنفرانس ملی برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی در اردیبهشت ماه سال 1394 که توسط رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی به نام "دولت و ملت همدلی و همزبانی" نامگذاری شده است را تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات مضاعف جنابعالی را مسالت دارم.»

در این کنفرانس موضوعاتی از جمله توسعه کسب و کار با تعهدات اجتماعی، ارتباط مسئولیت اجتماعی در پایداری برند، مسئولیت‌پذیری اجتماعی در مقابل مصرف کنندگان، سازمان، جامعه، محیط کار و محیط زیست، مسئولیت اجتماعی راهکاری برای عبور از موانع فعالیت تجاری، نقش سرمایه‌گذاری مالی، انسانی، پژوهشی در ایجاد و توسعه یک برند و وفادارسازی مشتریان در نظام مسئولیت اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین علاوه بر تقدیر از شرکت‌های پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی در این کنفرانس از تمبر اختصاصی «برند پایدار نشان مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی» با حضور معاون حقوقی رییس‌جمهوری پرده برداری شد.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد