شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- بانك دي موفق به دريافت «نشان مسئوليت پذيري اجتماعي» در كنفرانس ملي برند پايدار شد.
به گزارش شارا، در كنفرانس ملي برند پايدار با رويكرد مسئوليت اجتماعي بنگاههاي اقتصادي كه با حضور معاون حقوقي رييسجمهوري و 700 تن از مديران عالي كشور برگزار شد از شركتها و بنگاههاي اقتصادي پيشرو در حوزه مسئوليت اجتماعي تقدير شد.
در اين كنفرانس كه از سوي مؤسسه آموزشي و پژوهشي اتاق بازرگاني ايران برگزار شد، نشان برتر مسئوليتپذيري اجتماعي به مديرعامل بانك دي اعطا و از سوي ابراهيم صفرلكي مديركل روابط عمومي بانك دي دريافت شد.
در لوح اعطا شده به مديرعامل بانك دي كه از سوي رييس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و كشاورزي ايران نگارش شده، آمده است: «در دنياي امروزي جامعه بيش از پيش نيازمند اجراي اصول اوليه مسئوليت پذيري اجتماعي از سوي سازمانها و واحدهاي صنفي و صنعتي و خصوصي است كه اين مهم عامل اصلي در پايداري و محبوبيت برندها در نتيجه وفاداري و رضايتمندي مشتريان بر شمرده ميشود.
لذا با توجه به اهميت موارد فوقالذكر و نيز نظر به اقدامات بي شائبه و انكارناپذير شخص حضرتعالي در سايه نام مجموعه محترمتان اينك دريافت نشان مسئوليت پذيري اجتماعي در كنفرانس ملي برند پايدار با رويكرد مسئوليت اجتماعي بنگاههاي اقتصادي در ارديبهشت ماه سال 1394 كه توسط رهبر گرانقدر انقلاب اسلامي به نام "دولت و ملت همدلي و همزباني" نامگذاري شده است را تبريك و تهنيت عرض نموده و از خداوند متعال توفيقات مضاعف جنابعالي را مسالت دارم.»
در اين كنفرانس موضوعاتي از جمله توسعه كسب و كار با تعهدات اجتماعي، ارتباط مسئوليت اجتماعي در پايداري برند، مسئوليتپذيري اجتماعي در مقابل مصرف كنندگان، سازمان، جامعه، محيط كار و محيط زيست، مسئوليت اجتماعي راهكاري براي عبور از موانع فعاليت تجاري، نقش سرمايهگذاري مالي، انساني، پژوهشي در ايجاد و توسعه يك برند و وفادارسازي مشتريان در نظام مسئوليت اجتماعي مورد بررسي قرار گرفت.
همچنين علاوه بر تقدير از شركتهاي پيشرو در حوزه مسئوليت اجتماعي در اين كنفرانس از تمبر اختصاصي «برند پايدار نشان مسئوليت اجتماعي بنگاههاي اقتصادي» با حضور معاون حقوقي رييسجمهوري پرده برداري شد.