درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 12:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16244صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 20 فروردین 1394 - 00:11
نکاتی مهم هنگام استفاده از دستگاه‌های کارت خوان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک صادرات ایران در راستای حفظ صیانت از حقوق مشتریان و دارندگان کارت بانکهای عضو شتاب نکات حائز اهمیت به هنگام استفاده از دستگاه های کارت خوان را اعلام می نماید.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک صادرات ایران در راستای حفظ صیانت از حقوق مشتریان و دارندگان کارت بانکهای عضو شتاب نکات حائز اهمیت به هنگام استفاده از دستگاه های کارت خوان را اعلام می نماید.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، این بانک به منظور صیانت از حقوق مشتریان و جلوگیری از سؤاستفاده‌های احتمالی نکات حائز اهمیت به هنگام استفاده از دستگاه های کارت خوان را بشرح زیر اعلام می نماید.

١. رمز کارت بانکی شما به مثابه امضای شما می باشد، از افشای عدد رمز نزد دیگران خودداری نمایید.

٢. حتی الامکان از دادن کارت بانکی خود به پذیرندگان پرهیز نموده و در غیر اینصورت ناظر رفتار پذیرندگان باشید.

٣. در مراکزی که بیش از یک دستگاه کارتخوان در اختیار دارند، مراقب رفتار پذیرنده به مننظور جلوگیری از استفاده هم زمان از دو دستگاه کارت خوان باشید .

٤. مطابق با دستورالعمل های بانک مرکزی ج.ا.ا صرفا عدد رمز کارت بانکی خود را شخصاً بر روی دستگاه کارتخوان وارد نمایید.

٥. پس از اتمام کار با دستگاه کارتخوان، همواره از دریافت کارت بانکی به همراه رسیدهای چاپ شده دستگاه (اعم از رسید خریدهای موفق یا ناموفق و رسیدهای مانده گیری) اطمینان حاصل نموده و با شماره کارت بانکی و تاریخ مطابقت دهید.

٦. عدم تطابق مشخصات پذیرنده (نام فروشگاه) با مشخصات مندرج بر روی رسید دستگاه کارتخوان را به صاحب مرکز اعلام نمایید و پس از تأیید ایشان حتی الامکان کارت ویزیت، کارت فروشگاه یا هر مدرک قابل دسترس که مشخصات آن مرکز را ارائه نموده باشد، در یافت نمایید.

٧. به هنگام ورود عدد رمز کارت بانکی خود بر روی دستگاه کارتخوان، همواره مراقب شیشه های رفلکس، آیینه های دوطرفه، دوربین های مدار بسته فروشگاه ها به ویژه دوربین های عمود بر صندوق و پایانه‌های فروشگاهی باشید .

٨. رسید چاپی دستگاه کارتخوان و سایر اسناد (فاکتور خرید) را حداقل به مدت یک هفته و تا زمان اطمینان از صحت صورتحساب بانکی و رفع اختلافات احتمالی نزد خود نگهداری نموده و تعداد روزهای تعطیل را نیز به مدت زمان نگهداری اسناد اضافه نمایید.

٩. به هنگام مواجهه با کارتخوان های سیار در مراکز مختلف (رستوران ها، نماینده پخش کالا و موارد مشابه) ، نسبت به شناسایی افراد و تطابق رسیدهای چاپ شده از دستگاه با مرکز مورد نظر اقدام نمایید.

١٠. در صورت دریافت رسید چاپی «تراکنش ناموفق» یا کسر وجه از حساب بدون دریافت رسید از دستگاه کارتخوان، موضوع را در اولین فرصت ممکن از طریق بانک و مرکز امداد مشتریان شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت به طور هم زمان پیگیری نمایید.

شایان ذکر است این بانک به منظور افزایش دسترسی هموطنان به خدمات نوین کیش بیش از ٤٧٠ هزار دستگاه کارت خوان را در فروشگاه ها و مراکز مختلف تفریحی و رفاهی نصب نموده که به طور متوسط دستگاه های این بانک ٣٦ میلیون تراکنش مالی دارندگان کارت بانکهای عضو شتاب را با موفقیت به انجام می رسانند.


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد