درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 10:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15344صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 29 دی 1393 - 18:40
اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی، دو عقل از شش عقل مدیریت
اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی، شامل دو عقل از شش عقل مدیریت هر سازمان، یعنی عقل محیطی و بازاریابی است و به خوبی می‌تواند آن‌ها را پوشش دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیرعامل بانک شهر، با تاکید بر لزوم نوآوری در عرصه بانکداری الکترونیک، افزود: در همین راستا دستگاه‌هایVTM موجود در کیوسک‌های شهرنت، به صورت گسترده و منحصربفرد در کشور به بهره‌برداری رسیده است. 4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

به گزارش شارا، در جلسه شورای اطلاع‌رسانی بانک شهر و در جمع برخی از اساتید و صاحبنظران حوزه روابط‌عمومی و تبلیغات، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: این بانک متعلق به همه شهرهاست و رفع نیاز شهروندان، به طوریکه آنان تاثیر بانک را در زندگی خود ببینند، می‌تواند یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی باشد.

 

پورزرندی با تاکید بر اهمیت تشکیل این شورا، اظهار کرد‌: اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی، شامل دو عقل از شش عقل مدیریت هر سازمان، یعنی عقل محیطی و بازاریابی است و به خوبی می‌تواند آن‌ها را پوشش دهد.

 

 وی با تاکید بر اینکه، بانک شهر، وابسته به یک شهر نبوده و به تمام شهروندان و شهرداری‌های کشور تعلق دارد، اظهار کرد: چشم‌انداز ما این است تا تیرماه سال آینده جزو 5 بانک برتر قرار کشور گیریم و تا پنج سال بعد به عنوان برترین بانک معرفی شویم.

 

پورزرندی با اشاره به زیرمجموعه استراتژی‌های کلی بانک، تصریح کرد: یکی از مهمترین اولویت‌هایی که توسط بانک شهر دنبال می‌شود، موضوع منابع انسانی است و از این رو به این حوزه از معیشت تا سازمان انسانیت وجه ویژه می‌شود‌، به طوری که در بخش جذب نیرو، از نیروهای نخبه و کاردان بهره می‌گیریم.

 

وی خاطرنشان کرد‌: از دیگر موضوعات مهم مورد توجه بانک، بحث مشتری‌مداری است و باید باور کنیم ‌که اگر مشتریان به بانک مراجعه نکنند، دیگر بانکی وجود نخواهد داشت، از این رو تکریم ارباب‌رجوع، از مسائلی است که به شدت به آن تاکید داریم.

 

دکتر پورزرندی در ادامه با اشاره به استراتژی بازاریابی و اهمیت جذب و نگهداشت مشتری، خاطرنشان کرد‌: باید از طریق ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک، نیازهای نهفته مشتریان را بیدار کرد و سپس خدماتی در خور و مبتنی بر این نیاز به آنان ارایه کرد.

 

وی با تاکید بر این ‌که بانکداری الکترونیک باید با جدیت به عنوان برنامه استراتژی بانک، مورد توجه قرار گیرد، افزود‌: به دلیل ارائه طرح کیف پول الکترونیک با قابلیت 16جیب خدمات و همچنین راه‌اندازی کیوسک شهرنت به عنوان یک شعبه مجازی بانک به صورت 24ساعته، در کشور بلژیک، موفق به دریافت مدال طلایOfficer در بخش نوآوری شدیم. گفتنی است، دستگاه‌های(VTM)Video Teller Machine موجود در کیوسک‌های شهرنت بانک شهر، این امکان را برقرار می‌کند تا مشتری به صورت آنلاین با رئیس شعبه مجازی در ارتباط باشد و همه درخواست‌های بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهد که این قابلیت برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور رونمایی شده است.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد