شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : اطلاع‌رساني و روابط‌عمومي، دو عقل از شش عقل مديريت
یکشنبه، 28 دی 1393 - 07:16 کد خبر:15344
اطلاع‌رساني و روابط‌عمومي، شامل دو عقل از شش عقل مديريت هر سازمان، يعني عقل محيطي و بازاريابي است و به خوبي مي‌تواند آن‌ها را پوشش دهد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-  مديرعامل بانك شهر، با تاكيد بر لزوم نوآوري در عرصه بانكداري الكترونيك، افزود: در همين راستا دستگاه‌هايVTM موجود در كيوسك‌هاي شهرنت، به صورت گسترده و منحصربفرد در كشور به بهره‌برداري رسيده است. 4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

به گزارش شارا، در جلسه شوراي اطلاع‌رساني بانك شهر و در جمع برخي از اساتيد و صاحبنظران حوزه روابط‌عمومي و تبليغات، با بيان اين مطلب خاطرنشان كرد: اين بانك متعلق به همه شهرهاست و رفع نياز شهروندان، به طوريكه آنان تاثير بانك را در زندگي خود ببينند، مي‌تواند يكي از بهترين روش‌هاي تبليغاتي باشد.

 

پورزرندي با تاكيد بر اهميت تشكيل اين شورا، اظهار كرد‌: اطلاع‌رساني و روابط‌عمومي، شامل دو عقل از شش عقل مديريت هر سازمان، يعني عقل محيطي و بازاريابي است و به خوبي مي‌تواند آن‌ها را پوشش دهد.

 

 وي با تاكيد بر اينكه، بانك شهر، وابسته به يك شهر نبوده و به تمام شهروندان و شهرداري‌هاي كشور تعلق دارد، اظهار كرد: چشم‌انداز ما اين است تا تيرماه سال آينده جزو 5 بانك برتر قرار كشور گيريم و تا پنج سال بعد به عنوان برترين بانك معرفي شويم.

 

پورزرندي با اشاره به زيرمجموعه استراتژي‌هاي كلي بانك، تصريح كرد: يكي از مهمترين اولويت‌هايي كه توسط بانك شهر دنبال مي‌شود، موضوع منابع انساني است و از اين رو به اين حوزه از معيشت تا سازمان انسانيت وجه ويژه مي‌شود‌، به طوري كه در بخش جذب نيرو، از نيروهاي نخبه و كاردان بهره مي‌گيريم.

 

وي خاطرنشان كرد‌: از ديگر موضوعات مهم مورد توجه بانك، بحث مشتري‌مداري است و بايد باور كنيم ‌كه اگر مشتريان به بانك مراجعه نكنند، ديگر بانكي وجود نخواهد داشت، از اين رو تكريم ارباب‌رجوع، از مسائلي است كه به شدت به آن تاكيد داريم.

 

دكتر پورزرندي در ادامه با اشاره به استراتژي بازاريابي و اهميت جذب و نگهداشت مشتري، خاطرنشان كرد‌: بايد از طريق ارائه خدمات نوين بانكداري الكترونيك، نيازهاي نهفته مشتريان را بيدار كرد و سپس خدماتي در خور و مبتني بر اين نياز به آنان ارايه كرد.

 

وي با تاكيد بر اين ‌كه بانكداري الكترونيك بايد با جديت به عنوان برنامه استراتژي بانك، مورد توجه قرار گيرد، افزود‌: به دليل ارائه طرح كيف پول الكترونيك با قابليت 16جيب خدمات و همچنين راه‌اندازي كيوسك شهرنت به عنوان يك شعبه مجازي بانك به صورت 24ساعته، در كشور بلژيك، موفق به دريافت مدال طلايOfficer در بخش نوآوري شديم. گفتني است، دستگاه‌هاي(VTM)Video Teller Machine موجود در كيوسك‌هاي شهرنت بانك شهر، اين امكان را برقرار مي‌كند تا مشتري به صورت آنلاين با رئيس شعبه مجازي در ارتباط باشد و همه درخواست‌هاي بانكي خود را به صورت غيرحضوري انجام دهد كه اين قابليت براي نخستين بار در شبكه بانكي كشور رونمايي شده است.