درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 04:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15212صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 23 دی 1393 - 11:36
همیاران روابط عمومی نقش برجسته ای در تعامل هدفمند با مشتریان دارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همایش همیاران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان رضوی با حضور رئیس اداره کل روابط عمومی و با رویکرد ایجاد ارتباطات موثر و هماهنگی در جهت اطلاع رسانی مفید به مشتریان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همایش همیاران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان رضوی با حضور رئیس اداره کل روابط عمومی و با رویکرد ایجاد ارتباطات موثر و هماهنگی در جهت اطلاع رسانی مفید به مشتریان برگزار شد.
 
 به گزارش شارا، شیخ الاسلامی - رئیس اداره کل روابط عمومی بانک - در این همایش با تاکید بر نقش برجسته همیاران روابط عمومی در تعامل هدفمند با مشتریان، گفت: برای درک صحیح از خواسته مشتریان باید ضمن ارتقاء توانمندی فردی، بر نیاز های مشتریان تمرکز نماییم و با برقراری ارتباطات اثر بخش و دوسویه، سازمان و مشتریان را همسو نماییم.
 
 شیخ الاسلامی ضمن تشریح تکنیک های ارتباط موثر با مشتریان، صراحت و صداقت را لازمه انتقال صحیح مطالب دانست و افزود: بیان احساسات معقول و منطقی بر پایه درک متقابل و شناسایی زمینه های مشترک، مانع از نگرانی مخاطبین می شود و راه کارهای مناسبی برای رفع مشکل مشتری ارائه می دهد.
 
 وی با تشریح «طرح تعهد خدمت» که به منظور شفاف سازی در مسیر پرداخت تسهیلات به اجرا درآمده، تصریح کرد: این طرح بر صراحت و صداقت در ارائه تسهیلات و خدمات تاکید دارد از اینرو بر خود لازم می‌دانیم برابر ارزش های بانک، ضمن اصلاح فرآیندها، با همدلی و همراهی با سپرده گذاران در راستای ایجاد ارتباط موثر گام برداریم و خود را خدمتگذار صادق مردم بدانیم.
 
 رئیس اداره کل روابط عمومی در بخش دیگری از سخنان خود، بر التزام بانک به پیروی از سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و نقش بانک ها را در مقاوم سازی اقتصاد برابر تهدیدات بیگانگان با اهمیت دانست و تصریح کرد: توسعه و حمایت از شرکت های دانش بنیان، استفاده از کالاها و محصولات داخلی و رعایت صرفه جویی در مصرف انرژی، می‌تواند اقتصاد کشور را مقابل تحریم ها و تهدیدات واکسینه کند.
 
 گفتنی است در ادامه این همایش مدیر روابط عمومی استان خراسان رضوی، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات استان در حوزه روابط عمومی، دوره آموزش مهارت های ارتباطی ویژه همیاران روابط عمومی را بسیار موثر و مفید ارزیابی کرد و خواستار تداوم و توسعه این کلاس های آموزشی برای تمامی کارکنان شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد