درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 20:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14186صفحه نخست » گفتگوشنبه، 24 آبان 1393 - 03:04
روابط عمومی در کشور توسط رسانه ها خوب تبیین نمی شود
حسن ربیعی در گفتگوی اختصاصی با شارا - حسن ربیعی در حاشیه بازدید از غرفه شارا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات در گفتگوی اختصاصی با شارا با بیان این مطلب تصریح کرد: « گرچه روابط عمومی از ابزار رسانه برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند و ابزار بسیار مناسبی هم است اما رسانه برای ترویج فرهنگ ارتباطات و روابط عمومی کمتر این موضوع را مورد توجه قرار می دهد.»
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حسن ربیعی در حاشیه بازدید از غرفه شارا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات در گفتگوی اختصاصی با شارا با بیان این مطلب تصریح کرد: « گرچه روابط عمومی از ابزار رسانه برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند و ابزار بسیار مناسبی هم است اما رسانه برای ترویج فرهنگ ارتباطات و روابط عمومی کمتر این موضوع را مورد توجه قرار می دهد.»


وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای مهم مجموعه هر روابط عمومی در سازمان ها و نهادها رسانه ها هستند، اظهار داشت: «روابط عمومی ها با بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای پیام و اهداف سازمان را برای مردم، جامعه، گروه های هدف تعریف و تشریح می کنند. تعامل بین رسانه و روابط عمومی معمولا یک تعامل دو طرفه است. به این معنا که این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند و در صورتی که بتوانند ارتباطات خود را هدفمند و بر اساس برد طرفین تنظیم کنند که منافع طرفین در ارتباط با تولید و انعکاس و پوشش توانمندی ها و دستاوردهای موسسه رعایت شود، فکر می کنم موفقیت برای هر دو طرف حاصل شود.»


مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان اوقاف و امورخیریه کشور افزود: «گرچه رسانه ها مسئولیت سنگین تری را بر عهده دارند که تنظیم، جهت دهی ورضایتمندی افکار عمومی است که البته همه ی اینها در فعالیت ها و شرح وظایف روابط عمومی ها هم نهفته است. زیرا روابط عمومی ها مسئولیت افکار جامعه هدف هر سازمان را بر عهده دارد وپل ارتباطی میان جامعه و سازمان مورد هدف است.»


ربیعی عنوان کرد: « به نظر من ارتباطات در شرایط فعلی ارتباطات وسطح تعاملات در شرایط حاضر مناسب است ولی خود مجموعه روابط عمومی ها در کشور توسط رسانه ها خوب تبیین نمی شوند. که به نظر من اشکالی که در حال حاضر در رابطه با تعامل بین روابط عمومی و رسانه وجود دارد، این است که رسانه ها وظایف خود را در غبال روابط عمومی آنطور که شایسته است انجام نمی دهند.»
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد