درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 04:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14099صفحه نخست » گفتگودوشنبه، 19 آبان 1393 - 11:08
مدیرعامل ایرنا در گفتگوی اختصاصی با شارا: روابط عمومی و رسانه یک پیکر واحدند
از نظر من روابط عمومی و رسانه دیگر تفاوتی با یکدیگر ندارند بلکه یک پیکر واحد به نام اطلاع رسانی هستند. این جریان رسانه ای در جایی به تناسب کار خود ارتباط برقرار می کند و در جای دیگر اطلاع رسانی می کند. بنابراین باید فکر جدیدی کرد زیرا تفکری که از روابط عمومی داریم، مربوط به دهه 70 می باشد،
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات در گفتگوی اختصاصی با شارا با بیان این مطلب اظهار داشت: «نمی توان روابط عمومی را از رسانه جدا دانست. دیگر زمانی نیست که بتوان این دو را از یکدیگر تفکیک کرد، زیرا در حال حاضر همه روابط عمومی هستند.»


محمد خدادی افزود: « رسانه و روابط عمومی اگر باهم تعامل نداشته باشند نه روابط عمومی هستند و نه رسانه اینکه می گوییم تا انسان نباشیم نمی توانیم کار کنیم، بنابراین تا تعامل نداشته باشیم نمی توانیم کار کنیم.»


خدادی اخلاق را محور توسعه در ارتباطات دانست و گفت: « اگر می خواهیم بر روی افکار عمومی که همان مخاطب ما هستند تاثیر بگذاریم، اول باید از خودمان شروع کنیم و روی خودمان اثر بگذاریم. تمامی اینها مربوط می شود به اینکه اخلاق محور باشیم یعنی اگر در مناسبات ما اخلاق حاکم باشد، به طور اتوماتیک به نتیجه خواهیم رسید.»


مدیرعامل خبرگزاری ایرنا با بیان اینکه باید بین تفاوت و تقابل مرز قایل شویم، عنوان کرد: «در چارچوب نظام، منافع و امنیت ملی هیچ کسی نمی تواند با دیگری تقابل داشته باشد. گاهی اوقات باید توجه داشت که جای تفاوت و تقابل را با یکدیگر اشتباه نگیریم و تصحیح کنیم. گاهی اوقات تصور می کنیم که این تفاوت ها تقابل است، در حالی که معنای اصلی فضا و کار رسانه ای ایجاد تبادل آراء و نظرات برای بستر توسعه است.


وی تصریح کرد: هیچکس نمی گوید من رسانه ای برای تخریب درست کرده ام ولی معنای توسعه نیازمند یک نگاه هم افزایی است چرا که همه ی ما یک خانواده ای به نام ایران هستیم که به دنبال یک هدف هستیم تا به تعالی و توسعه برسیم و هیچ راهی ندارد جز اینکه مانند یک خانواده با هم تعامل داشته باشیم.»


وی با بیان اینکه تفاوتی بین روابط عمومی و رسانه وجود ندارد، تصریح کرد: «از نظر من روابط عمومی و رسانه دیگر تفاوتی با یکدیگر ندارند بلکه یک پیکر واحد به نام اطلاع رسانی هستند. این جریان رسانه ای در جایی به تناسب کار خود ارتباط برقرار می کند و در جای دیگر اطلاع رسانی می کند. بنابراین باید فکر جدیدی کرد زیرا تفکری که از روابط عمومی داریم، مربوط به دهه 70 می باشد، در صورتی که اکنون در دهه 90 هستیم و حدود یک دهه عقب هستیم و مردم در کار روابط عمومی و رسانه از ما جلو هستند. در گذشته روابط عمومی و رسانه انحصار داشت در صورتی که در حال حاضر دیگر انحصاری وجود ندارد. زیرا هر فردی که یک دستگاه تلفن همراه داشته باشد، توان تولید و انتشار را دارد.»
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد