درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 10:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13649صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 22 مهر 1393 - 00:18
شبکه روابط عمومی/ نگاهی به تلویزیون‌های اطلاع رسانی داخل شعب بانک تجارت
ابراهیم کاظم پور اقدم مدیرکل روابط عمومی بانک تجارت - روابط عمومی بانک تجارت از ابتدای سال 1392 پروژه تلویزیون‌های هوشمند اطلاع‌رسانی داخل شعب را راه‌اندازی کرده است. این پروژه به نوعی اطلاع‌رسانی مستقیم به مخاطب با استفاده از سیستم یکپارچه الکترونیکی محسوب می‌شود، حال آنکه در گذشته همین اطلاع‌رسانی با روش‌های سنتی مثل تقویم‌های دیجیتالی به صورت زیرنویس یک سری خدمات و خبرها انجام می‌شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی بانک تجارت از ابتدای سال 1392 پروژه تلویزیون‌های هوشمند اطلاع‌رسانی داخل شعب را راه‌اندازی کرده است. این پروژه به نوعی اطلاع‌رسانی مستقیم به مخاطب با استفاده از سیستم یکپارچه الکترونیکی محسوب می‌شود، حال آنکه در گذشته همین اطلاع‌رسانی با روش‌های سنتی مثل تقویم‌های دیجیتالی به صورت زیرنویس یک سری خدمات و خبرها انجام می‌شد.


یکی از مهمترین عواملی که زمینه‌ساز آغاز پروژه‌های تلویزیون شعبه ای شد، استفاده بهینه از فضای داخل شعب و آماده‌سازی اذهان مشتریان برای انجام خدمات بانکی است زیرا بهترین موقعیت برای انتقال پیام مورد نظر و القای آن ایجاد شده است. بهینه‌سازی ایجاد این بستر در شعب و انتقال بیشترین مطالب و تبلیغات بانک با توجه به میزان زمان حضور مشتری یکی از ارکان اصلی طراحی این سیستم بود.


از مهمترین مزایای تلویزیون اطلاع رسانی داخل شعب این است که در زمان پخش برنامه، ذهن مشتری معطوف بر یک رسانه می‌شود و به نوعی میزان زمان مصرفی در یک شعبه جهت دریافت خدمات را کمتر احساس می‌کند. اکنون حدود هزار شعبه از بانک تجارت مجهز به سیستم سایبر نیوز هستند و به طور میانگین می‌توان گفت که این رسانه روزانه بیش از 500 هزار بیننده دارد.


از دیگر مزایای این تلویزیون دگرگونی سبک‌های سنتی اطلاع‌رسانی در شعب از قبیل بولتن‌های خبری و بریده جراید و تابلوهای دیجیتالی ساعت و تقویم است که خود باعث کاهش چشمگیر هزینه‌ها می‌شود. هوشمندی و آنلاین بودن یکی دیگر از مهمترین مزایای تلویزیون‌ها اطلاع رسانی شعب بانک محسوب می شود به نحویکه تنها از طریق یک دستگاه مرکزی که در اداره روابط عمومی بانک قرار گرفته قابل تنظیم و کنترل می‌باشد و فقط میزان تنظیم صدای آن در اختیار پرسنل شعبه است.


این تلویزیون‌ها (Smart tv) به کلیه کارکردهای یک رایانه پیشرفته مجهز بوده و این امکان را فراهم می‌کند تا در کنار پخش کانال های دیجیتالی و آنالوگ تلویزیون، آخرین اخبار اقتصادی کشور را به اطلاع مشتریان برسانیم و جدیدترین خدمات بانک را نیز به آنان معرفی کنیم. این تلویزین‌ها با استفاده از سیستم نرم افزاری خود این قابلیت را دارند که هر نوع برنامه ای که برای انتقال خبر و تبلیغات نیاز است را اجراء نمایند. روابط عمومی بانک تجارت صبح هر روز اخبار این رسانه را به روزرسانی کرده و آخرین خبرهای اقتصادی بانکی و دیگر خبرهای مهم را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. در کنار این، امکان نمایش یک شبکه تلویزیونی را نیز باید به توانمندی‌های این تلویزیون اضافه کرد.


شاید به جرات بتوان گفت که بانک تجارت این سیستم را با این امکانات، برای اولین بار در ایران به اجرا در آورده و یک تلویزیون خانگی را به یک "سیستم اطلاع رسانی متمرکز حرفه ای مبتنی بر تلویزیون" تبدیل نموده است. در نهایت از برنامه‌های طراحی شده برای نمایش در دستگاه‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود: آخرین اخبار بانک تجارت و شبکه بانکی، زیرنویس تبلیغاتی، آخرین اخبارروز اقصادی ایران و جهان، ارائه تقویم روز و ساعت به صورت Online ، معرفی کانال‌های ارتباطی بانک و مشتریان (1554)، پوشش شبکه‌های دیجیتال و تلویزیونی، نمایش نرخ ارز و پخش تیزر های اطلاع رسانی و تبلیغی.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد