درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 04:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13535صفحه نخست » گفتگوسه شنبه، 15 مهر 1393 - 08:36
اهمیت روابط عمومی در معرفی استاندارد به جامعه از منظر یک نماینده مجلس
اگر در دنیا 90 درصد هزینه ها مختص تبلیغات و روابط عمومی ها است، به این دلیل است که این روابط عمومی ها هستند که توانمندی های یک سازمان را معرفی می کنند. روابط عمومی سازمان استاندارد نیز باید با مراکز مختلف تبلیغات از جمله رسانه ها، صدا و سیما، روحانیت، دانشگاه ها و آموزش و پرورش ارتباط داشته باشد و سازمان را به این مراکز معرفی کند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای سازمان استاندارد با بیان این مطلب گفت: « همانطور که می دانید روابط عمومی نقش برجسته ای در معرفی یک سازمان دارد. اگر روابط عمومی فعال باشد، مردم با تشکیلات و سازمان آشنا می شوند.»


«سید مرتضی حسینی» نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با شاره به اهمیت روابط عمومی در زمینه معرفی استاندارد به جامعه اظهار داشت: « اگر در دنیا 90 درصد هزینه ها مختص تبلیغات و روابط عمومی ها است، به این دلیل است که این روابط عمومی ها هستند که توانمندی های یک سازمان را معرفی می کنند. روابط عمومی سازمان استاندارد نیز باید با مراکز مختلف تبلیغات از جمله رسانه ها، صدا و سیما، روحانیت، دانشگاه ها و آموزش و پرورش ارتباط داشته باشد و سازمان را به این مراکز معرفی کند.»


وی برگزاری این نمایشگاه را فرصت خوبی برای آشنایی نمایندگان با سازمان استاندارد دانست و تصریح کرد: «برگزاری نمایشگاه در مجلس فرصت خوبی است که نمایندگان ببینند و با کار این سازمان بیشتر آشنا شوند، چرا که قریب به اتفاق نمایندگان فرصت اینکه درباره کارهای انجام شده دقیق شوند را نخواهند داشت. بهتر است فعالیت های این نمایشگاه در قالب یک مجله در اختیار نمایندگان قرار گیرد تا در بهترین فرصت نیز این فعالیت ها توسط نمایندگان مورد مطالعه قرار گیرند.»

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد