درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 16:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12738صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهپنجشنبه، 30 مرداد 1393 - 20:46
نظام دریافت و پرداخت در بیمه ایران الکترونیکی شد
عضو هیات‌مدیره و سرپرست معاونت طرح و برنامه بیمه ایران گفت: نظام دریافت و پرداخت در بیمه ایران الکترونیکی شد و با راه‌اندازی این سیستم دیگر برای خسارت‌دیدگان چک صادر نمی‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اکبر افتخاری در حاشیه رونمایی از سیستم دریافت و پرداخت الکترونیک این شرکت با بیان اینکه مقدمات این کار در سال 91 پایه‌ریزی شده و امروز به‌صورت سراسری به اجرا درآمده است، افزود: با استفاده از امکانات این برنامه تمامی دریافت و پرداخت‌ها در شرکت سهامی بیمه ایران به‌صورت الکترونیکی صورت خواهد پذیرفت.

وی درباره مزایای استفاده از سیستم‌های الکترونیک در این شرکت بیمه‌ای افزود: پیش از این ارائه خدمات مالی به زیان‌دیدگان، بیمه‌گذاران و نمایندگان این شرکت با دشواری‌هایی از جمله مراجعه حضوری ذی‌نفعان به بانک برای دریافت چک خسارت یا واریز حق بیمه همراه بود که علاوه‌بر اتلاف وقت رضایتمندی آنان را به حداقل می‌رساند. عضو هیات‌مدیره بیمه ایران اضافه کرد: از دیگر مزایای استفاده از این‌گونه کانال‌های ارتباطی، امکان بر خط‌بودن و بدون نیاز به عملیات دستی است؛ این به آن معنی است که در این سیستم ضریب خطاهای انسانی به حداقل رسیده و سرعت انتقال وجوه نقد به حساب‌های بیمه‌ای و مشتریان در کمترین زمان ممکن خواهد بود.


منبع: روابط عمومی بیمه ایران

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد