درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 23:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12580صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 22 مرداد 1393 - 22:36
روابط عمومی دولت و یا به تغییری وزارتخانه ها با نمایندگان مجلس بسیار ضعیف است
نماینده مردم گیلان و آستانه اشرفیه: - ما بارها این حرف را به معاون پارلمانی رئیس جمهور عرض کردیم که هنوز نمایندگان مجلس برخی از معاونین پارلمانی را نمی شناسند. شاید بتوان گفت روابط عمومی دولت و یا به تغییری وزارت خانه ها با نمایندگان مجلس بسیار ضعیف است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده مردم گیلان و آستانه اشرفیه در گفتگوی اختصاصی با شارا روابط عمومی معاونین پارلمانی با نمایندگان مجلس را بسیار ضعیف دانست و تصریح کرد:" ما بارها این حرف را به معاون پارلمانی رئیس جمهور عرض کردیم که هنوز نمایندگان مجلس برخی از معاونین پارلمانی را نمی شناسند. شاید بتوان گفت روابط عمومی دولت و یا به تغییری وزارت خانه ها با نمایندگان مجلس بسیار ضعیف است."


به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران_(شارا) «محمد حسین قربانی» نماینده مردم گیلان و آستانه اشرفیه و عضو کمیسیون بهداشت در مجلس شورای اسلامی افزود:" دولت های سابق در اوایل تشکیل خود روالی داشتند به این ترتیب که کتابچه ای با اسامی، عنوان ها، عکس، شماره تلفن و مشخصات معاونین را به مجلس ارایه می کردند که در آن تمامی معاونین پارلمانی را معرفی می کرد. امیدواریم دولت این نقص را بر طرف کند تا نمایندگان بتوانند با معاونین ارتباط بهتری داشته باشند."


وی به اهمیت ارتباط و روابط عمومی در تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت:" یکی از راه های ارتباطی حاکمیت با مردم یعنی ازریابی عملکرد دولت با مردم، دید از نگاه مردم است یعنی نوع تعادل و ارتباط مردم با دولت و برعکس و در یک کلام تکریم و رضایت مندی ارباب رجوع است."


عضو کمیسیون بهداشت کمبود منابع را یکی از دلایل نبود رضایتمندی از طرف ارباب رجوع دانست و گفت:" با توجه به حوزه اقتصاد و بحث عمران و توسعه که مورد توجه مردم نیز است و از طرف دیگر نبود منابع باعث شده که امروزه ارباب رجوع در حوزه مراجعه به دولت در حوزه انتخابی، رضایتمندی نداشته باشد. وقتی رضایتمندی حاصل نشود از طرف دیگر تکریم ارباب رجوع نیز رضایتمند نیست."


«قربانی» با بیان اینکه با اخلاق محوری و مدارا کردن با مردم می توان رضایتمندی را ایجاد کرد، اظهار داشت:" مدیران باید توانمندی و این ظرفیت را داشته باشند که اگر امکان مالی کافی نیست، حداقل ارباب رجوع را تکریم و با زبان خوش، اخلاق محوری و مدارا کردن با مردم به آنها توجه بیشتری کنند. فکر می کنم اگر مردم با واقعیت ها رو به رو شوند و از آنها اطلاع داشته باشند تا حدودی می توان رضایت مندی آنها را به دست آورد."
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی و صداقت


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد