درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 22:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12540صفحه نخست » گفتگوشنبه، 18 مرداد 1393 - 12:21
روابط عمومی نقش بسیار مهمی در ایجاد بالندگی سازمان دارد
منصوری عضو کمیسیون امنیت ملی: - منصوری در گفتگوی اختصاصی با شارا به نقش بسیار مهم روابط عمومی در بالندگی سازمان اشاره کرد و گفت:" روابط عمومی نقش چشم را برای مدیر سازمان ایفا می کند در نتیجه یک روابط عمومی خوب می تواند سازمان را به سمتی ببرد که مردم از آن سازمان رضایتمندی داشته باشند. بنابراین روابط عمومی نقش بسیار مهمی در ایجاد بالندگی سازمان دارد."
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- منصوری در گفتگوی اختصاصی با شارا به نقش بسیار مهم روابط عمومی در بالندگی سازمان اشاره کرد و گفت:" روابط عمومی نقش چشم را برای مدیر سازمان ایفا می کند در نتیجه یک روابط عمومی خوب می تواند سازمان را به سمتی ببرد که مردم از آن سازمان رضایتمندی داشته باشند. بنابراین روابط عمومی نقش بسیار مهمی در ایجاد بالندگی سازمان دارد."


به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران_(شارا) «عباسعلی منصوری» نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به نقش دوگانه روابط عمومی اشاره کرد و گفت:" خیلی از سازمان ها نقاط کوری دارند که مدیران و مسئولین آنها نمی توانند این نقاط را ببینند. روابط عمومی نقش دوگانه ای دارد که شامل نقش درون سازمانی و برون سازمانی است. درنتیجه این روابط عمومی است که می تواند این نقاط کور درون سازمانی یا برون سازمانی را با نظر سنجی و بررسی به مدیر منتقل کند و مدیر نیز بر اساس آن متوجه شود که راه را اشتباه می رود و آن را تصحیح کند."


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روابط عمومی نقش رابط را بین مردم و سازمان ایفا می کند، اظهار داشت:" به طور کلی روابط عمومی ها در جهان چه در سازمان های دولتی و در بخش خصوصی، تولیدی، خدماتی و غیر خدماتی، در اصل نقش رابط بین مردم و سازمان را ایفا می کنند و اگر بتوانند این نقش را به خوبی ایفا کنند، می توانند خواسته های مردم را به سازمان انتقال دهند و برنامه های سازمان را نیز به مردم بازگو کنند."


وی افزود:" روابط عمومی ها در اصل نقش بسیار حساسی دارند و اگر نقش خود را به خوبی ایفا کنند سازمانی پویا و بالنده خواهیم داشت و اگر نتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند، قطعاً سازمان دچار مشکل خواهد شد."


«منصوری» به اهمیت روابط عمومی در بحث تکریم روابط عمومی، عنوان کرد:"در بحث تکریم ارباب رجوع برخی از سازمان های اداری، روابط عمومی قوی و برخی ضعیف هستند. به عنوان مثال فردی که در هر پستی خدمتگذار می شود، اگر نقش خود را پذیرفت و وظیفه خود یعنی احترام و تکریم ارباب رجوع را دانست، می تواند آن سازمان را موفق کند. اما اگر فردی نقش خود را نپذیرد یا نتواند ارتباط برقرار کند، آن فرد به سازمان آسیب می رساند. در روابط عمومی هم اینگونه است اگر فردی که در روابط عمومی خدمت می کند نقش خود را بپذیرد و حداکثر تلاش را در ایفای نقش خود کند، می تواند اثر گذار و مفید باشد."
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد