شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط عمومي نقش بسيار مهمي در ايجاد بالندگي سازمان دارد
شنبه، 18 مرداد 1393 - 12:21 کد خبر:12540
منصوري در گفتگوي اختصاصي با شارا به نقش بسيار مهم روابط عمومي در بالندگي سازمان اشاره كرد و گفت:" روابط عمومي نقش چشم را براي مدير سازمان ايفا مي كند در نتيجه يك روابط عمومي خوب مي تواند سازمان را به سمتي ببرد كه مردم از آن سازمان رضايتمندي داشته باشند. بنابراين روابط عمومي نقش بسيار مهمي در ايجاد بالندگي سازمان دارد."

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- منصوري در گفتگوي اختصاصي با شارا به نقش بسيار مهم روابط عمومي در بالندگي سازمان اشاره كرد و گفت:" روابط عمومي نقش چشم را براي مدير سازمان ايفا مي كند در نتيجه يك روابط عمومي خوب مي تواند سازمان را به سمتي ببرد كه مردم از آن سازمان رضايتمندي داشته باشند. بنابراين روابط عمومي نقش بسيار مهمي در ايجاد بالندگي سازمان دارد."


به گزارش شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران_(شارا) «عباسعلي منصوري» نماينده مردم كاشان، آران و بيدگل در مجلس شوراي اسلامي به نقش دوگانه روابط عمومي اشاره كرد و گفت:" خيلي از سازمان ها نقاط كوري دارند كه مديران و مسئولين آنها نمي توانند اين نقاط را ببينند. روابط عمومي نقش دوگانه اي دارد كه شامل نقش درون سازماني و برون سازماني است. درنتيجه اين روابط عمومي است كه مي تواند اين نقاط كور درون سازماني يا برون سازماني را با نظر سنجي و بررسي به مدير منتقل كند و مدير نيز بر اساس آن متوجه شود كه راه را اشتباه مي رود و آن را تصحيح كند."


عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه روابط عمومي نقش رابط را بين مردم و سازمان ايفا مي كند، اظهار داشت:" به طور كلي روابط عمومي ها در جهان چه در سازمان هاي دولتي و در بخش خصوصي، توليدي، خدماتي و غير خدماتي، در اصل نقش رابط بين مردم و سازمان را ايفا مي كنند و اگر بتوانند اين نقش را به خوبي ايفا كنند، مي توانند خواسته هاي مردم را به سازمان انتقال دهند و برنامه هاي سازمان را نيز به مردم بازگو كنند."


وي افزود:" روابط عمومي ها در اصل نقش بسيار حساسي دارند و اگر نقش خود را به خوبي ايفا كنند سازماني پويا و بالنده خواهيم داشت و اگر نتوانند نقش خود را به خوبي ايفا كنند، قطعاً سازمان دچار مشكل خواهد شد."


«منصوري» به اهميت روابط عمومي در بحث تكريم روابط عمومي، عنوان كرد:"در بحث تكريم ارباب رجوع برخي از سازمان هاي اداري، روابط عمومي قوي و برخي ضعيف هستند. به عنوان مثال فردي كه در هر پستي خدمتگذار مي شود، اگر نقش خود را پذيرفت و وظيفه خود يعني احترام و تكريم ارباب رجوع را دانست، مي تواند آن سازمان را موفق كند. اما اگر فردي نقش خود را نپذيرد يا نتواند ارتباط برقرار كند، آن فرد به سازمان آسيب مي رساند. در روابط عمومي هم اينگونه است اگر فردي كه در روابط عمومي خدمت مي كند نقش خود را بپذيرد و حداكثر تلاش را در ايفاي نقش خود كند، مي تواند اثر گذار و مفيد باشد."