درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 01:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11489صفحه نخست » گفتگوپنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 - 22:48
چشم انداز تازه شکل گرفته مدیر عامل اجرایی بر روبط عمومی
نویسنده: ویلیام میلز مترجم: سحر بشارتی راد - روابط عمومی یک فعالیت 365 روزه می باشد. دقیقاً مشابه مسواک کردن دندان هایتان - باید آن را هر روز انجام دهید. اکنون می بینم و می دانم که این مسئله تا چه حد اهمیت دارد- حتی تماس های هفتگی بین شرکت ما و انجمن مدیریت ثروت. بسیاری از مدیرعاملان اجرایی ممکن است زمان خود را به این شکل سرمایه گذاری نخواهند کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بوین والاس گفتگوی جالبی با مدیر عامل اجرایی Malauzai، تام شن داشته است. در ذیل پاسخ های خردمندانه  وی در ارتباط با روابط عمومی آمده است توجه شما را به آن جلب می نمایم.

 

روابط عمومی جه نقشی را در شروع به کار و موفقیت شرکت شما داشته است؟


روابط عمومی نقش مؤثری در راه اندازی اولیه و موفقیت مداوم شرکت ما با کمک به انتشار خبرهای خوب به عموم به عهده داشته است. روابط عمومی با دو روش متفاوت افزایش فروش را در پی دارد. شرکت های که ما در تلاشیم به آنان دسترسی پیدا کنیم لزوماًً بدون حضور ما در رسانه ها در رابطه با ما چیزی نمی دانند. با کمک روابط عمومی، خریداران مورد نظر ما قادر خواهند بود در مورد ابداعات ما در مجله های تجاری اطلاع کسب کنند وبه سراغ مان بیایند.

 

نتایج حاصل از روابط عمومی رسانه همچنین منجر به تقویت Malauzai گشته است. این نتایج به نیروی فروش ما زمانی که در میدان مشغول به کار با هواداران و حتی خریداران مان هستند کمک می کند. زمانی که طرفداران ما در رابطه با محصولات و برخی از اقداماتی که ما در حال انجام هستیم می خوانند این مسئله به شرکت ما رسمیت می بخشد و در نهایت اینکه، روابط عمومی برای ما تجارت کسب می کند.

 

به عقیده من، روابط عمومی یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها برای ارائه پیام و نشان تجاری شما در بازار می باشد. فکر می کنم یکی از مهم ترین پیشنهادات که می توانم بکنم آن است که شما می بایست به گونه ای منسجم و سازمان یافته ای آماده همکاری با یک شرکت روابط عمومی باشید. در غیر اینصورت نتایج مطلوبی کسب نخواهید نمود. شما ملزم به داشتن برنامه ریزی، شرح نتایج مورد نظر و فراهم نمودن منابع داخلی برای اطمینان از به حداکثر رساندن مخارج روابط عمومی تان جهت همکاری با آژانس هستید.


چه میزان از وقت شما صرف اجرای فعالیت های مرتبط با روابط عمومی می شود و آیا ارزشش را دارد؟


به طور معمول، هفته ای 60 الی 90 دقیقه صرف فعالیت های روابط عمومی بین تماس ها، پذیرش کالا و ارتباط با مشتری از جانب ما می کنم. مسلماً حس می کنم که بیشتر از اینها ارزشش را دارد. ما بازگشت سرمایه عظیمی بر پایه سرمایه گذاری با انجمن مدیریت ثروت داشته ایم.


چگونه مدیر عاملان اجرایی می بایست اهمیت روابط عمومی را برای روسای امور مالی و سرمایه گذاران خود شرح دهند?


ما در Malauzai، ابتدا انجمن مدیریت مالی را در شرایطی مخفیانه بکار گماشتیم. اعتراف می کنم که در آن مرحله تا حدی در رابطه با روابط عمومی تردید داشتیم، هر چند که دیدگاه مان به سرعت تغییر کرد. ما انجمن مدیریت مالی را برای سرعت بخشیدن به تجارت، محصولات و جایگاه مان بکار گرفتیم. استراتژی را در ذهن داشتیم و همچنین مواردی را تا پیش از این فکر می کردیم روی آنها به توافق نخواهیم رسید. چارچوبی از چگونگی اجرای آن و همچنین خطوط قرمزی که نباید از آنها گذشت را تهیه نمودیم. پس از انجام چنین کاری، مطمئن می شویم که این مسئله را با آژانس در میان گذاشتیم. ما به انجمن مدیریت مالی کمک کردیم تا بر روی حرفه و استراتژی ما آموزش ببیندند و سپس آژانس پیام ما برای عرضه در بازار آراست. ما در بهترین زمان ممکن به موفقیت دست پیدا کردیم. این نتیجه یک کار گروهی و ارتباطی بود.
 

برخی از مدیر عاملان اجرایی از فعالیت های روابط عمومی بهره مندند و برخی دیگر برخوردار نیستند. آیا به نقش مدیر عامل اجرایی در روابط عمومی و اثر گذار بودن آن در موفقیت کلی برنامه معتقدید؟


بله، قطعاً. من فکر می کنم نقطه اشتراک و مؤثر ترین راه برای دستیابی به معیار کلی روابط عمومی برای من درگیر پیام های استراتژیک بودن است. من حقیقتاً از مشارکت و همکاری لذت می برم.


تا چه میزان پیوندی که شما با سردبیران و خبرنگارانی که در مورد صنعت شما گزارش می کنند حائز اهمیت است؟


نه تا آن حدی که شما انتظارش را دارید. به هر حال، من خبرنگاران و سردبیران را می شناسم و می توانم آنها را در نمایشگاه تجاری شناسایی کنم وبه آنها سلام بگویم. اگر بخشی از نتایجی که ما دنبال آن بودیم این بود که اسم مان را سر زبان ها بیندازیم، می گفتم که مهم است. در Malauzai ما عمداً راب گینور مدیر فروش محصول و مدیر نوآوری مان را برای صرف مخارج مسئول کردیم در حالی که من بر توسعه تجاری و همکاری مان متمرکز هستم. من می خواهم زمانی که مردم سوال تلفنی دارند این راب باشد که مردم با آن تماس می گیرند و دقیقاً این روزها همین گونه است.


آیا می اندیشید که برنامه های روابط عمومی با مقاصد و اهداف شرکت شما هم سو بوده و پشتیبان آن است؟


قطعاً. این بخش حساس کاری ست که ما انجام داده ایم. نام ما همچون نشان تجاری مان تا حدی عجیب و غریب است. پیام دهی ما تحریک کننده و جالب توجه است و برای خبرنگاران جالب است. روابط عمومی یک فعالیت 365 روزه می باشد. دقیقاً مشابه مسواک کردن دندان هایتان - باید آن را هر روز انجام دهید. اکنون می بینم و می دانم که این مسئله تا چه حد اهمیت دارد- حتی تماس های هفتگی بین شرکت ما و انجمن مدیریت ثروت. بسیاری از مدیرعاملان اجرایی ممکن است زمان خود را به این شکل سرمایه گذاری نخواهند کرد.


 زمانی که شما آژانسی دارید که به شکلی تنگاتنگ با سازمان شما همکاری می کند همچون انجمن مدیریت ثروت که با Malauzai انجام می دهند، به عنوان بخش الحاقی تیم تان محسوب می شود. آنها منبع استراتژیک و عقیده برای شما در کنفرانس ها، نمایشگاه تجاری و رویدادهای عمومی دیگر خواهد بود؛ آنها منافع شما را در ذهن دارند. زمانی که آنها تجارت شما و اهداف محوری تان را بشناسند، حتی می توانند اصول شما را به فروش برسانند.


منبع:
http://www.williammills.com/
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی و صداقت


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد