درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 07:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تکنیک شش کلاه تفکر
  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی
  ارتباطات شرکتی
  گناه جهـــل من
  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11135صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیجمعه، 19 فروردین 1401 - 00:17
معرفی کتاب/ تجدید نظر در اعتبار: چگونه روابط عمومی، از بازاریابی و تبلیغات در رسانه های جدید جهانی پیشی گرفته است
روابط عمومی دیگر تشریفات غیر ضروری نیست. بلکه یک ضرورت استراتژیکی مهم تر از تبلیغات و بازاریابی برای موفقیت در رقابت شما است. این مسئله در مورد اینکه چه شما دارای یک شرکت چند میلیارد دلاری قدیمی یا یک شرکت تازه تاسیس بی پول هستید، صدق می کند.
  

معرفی کتاب/ تجدید نظر در اعتبار: چگونه روابط عمومی، از بازاریابی و تبلیغات در رسانه های جدید جهانی پیشی گرفته است

نوشته فریزر پی سیتل و جان دورلی (Fraser P. Seitel and John Doorley)

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ترجمه مریم میرعبدالحق-روابط عمومی دیگر تشریفات غیر ضروری نیست. بلکه یک ضرورت استراتژیکی مهم تر از تبلیغات و بازاریابی برای موفقیت در رقابت شما است. این مسئله در مورد اینکه چه شما دارای یک شرکت چند میلیارد دلاری قدیمی یا یک شرکت تازه تاسیس بی پول هستید، صدق می کند.

 

کتاب تجدیدنظر در اعتبار، روابط عمومی استاد فریزر سیتل و جان دورلی بنیانگذاران آکادمی ارتباطات برتر و رهبری در جانسون و جانسون،، یک مجموعه جدید و جذاب از مطالعات موردی را بررسی می کند که شامل نشت نفت BP و راه اندازی CitySlips است تا بایدهای روابط عمومی و نه رسانه های جدید دنیا را در هر حوزه ای جمع آوری کند و شهرت استاندار و مدیریت بحران را پوشش دهد.

 

همچنین آنها نشان می دهند که چگونه شرکت های تازه تأسیس و سازمان های تثبیت شده، از قدرت بیانات شفاهی استفاده می کنند تا مشاغلی را شروع کنند که قبلاً هرگز شبیه آنها وجود نداشته است. این یک زنگ خطر است برای دو افسانه صنعت یعنی متخصصان روابط عمومی و کارآفرینان، مدیران اجرایی و هر کسی که وظیفه دارد سازمان خود را به جهان معرفی کند.
 

درس های رسانه ای جدید شامل:
• به یاد داشته باشید که تحقیقات ارزان تر و مهم تر از همیشه هستند.
• اجازه ندهید که کامل بودن دشمن خوب بودن شود- ایده خود را قبل از هر شخص دیگری جرایی کنید.
• درباره رسانه های اجتماعی که باعث می شود شما رسانه های سنتی را فراموش کنید، هیجان زده نشوید.
• در بحران ها، شما هرگز خارج از صحنه نیستید.
• هرگز دروغ نگویید، هرگز ناله و شکایت نکنید، و هرگز سعی نکنید که آینده را پیش بینی کنید!
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد