درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 09:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10351صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومیدوشنبه، 15 اردیبهشت 1393 - 14:46
دانلود سخنرانی دکتر محمود محمدیان در دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به آثار تبلیغات یکپارچه بر برند سازمانی اظهار داشت: زمانی که از تبلیغات یکپارچه و برندینگ صحبت می کنیم به این معنی است که از سازمان یکصدا بیرون آید،
  

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی:

بودجه تبلیغاتی مانند بودجه دفاعی یک کشور است

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به آثار تبلیغات یکپارچه بر برند سازمانی اظهار داشت: زمانی که از تبلیغات یکپارچه و برندینگ صحبت می کنیم به این معنی است که از سازمان یکصدا بیرون آید، یک تصویر ساخته شود و یک استراتژی تولید شود. باید پیام هایی که از سازمان بیرون می آید با یکدیگر تناقض نداشته باشد. در دنیا با پیام های مختلف بمباران شده ایم و در دنیایی زندگی می کنیم که توجه مردم کم و ارتباط زده است؛ زیرا آنقدر پیام برای آنها ارسال می شود که طبیعتاً توجه را پایین می آورد.

 

محمدیان افزود: جامعه فضای رقابتی است بنابراین این تفکر که جنس خوب نیاز به تبلیغ ندارد اشتباه است. شهرت و معروفیت مانند میخ و تبلیغ مانند چکش است. اما باید در نظر گرفت کیفیت لازمه کار است و با تبلیغ است که می توان محصول را در ذهن مخاطب محکم کرد. وقتی ارتباط سیستم تبلیغات و اطلاع رسانی با دنیای بیرون از بین برود جامعه، ما را از ذهن بیرون می کند. شرکت های موفق همیشه به گفتمان با مشتری توجه دارند و توجه آنها تنها به داخل سازمان منتهی نمی شود.

 

وی گفت: ما در بازاریابی عقیده داریم بودجه تبلیغاتی مانند بودجه دفاعی یک کشور است و این تبلیغات و برند سازی است که باعث می شود که یک کشور پایدار شود و شهرت پیدا کند. بنابراین می توان گفت تبلیغ خوب، سرمایه گذاری است.

 

متخصص مدیریت بازاریابی تصریح کرد: در تبلیغات باید با مخاطب صادق بود. تبلیغات منعکس کننده واقعیتی هوشمندانه است. زمانی که هوش و تبلیغات با هم پیوند می خورند، پیامی ارسال می شود که مردم می پذیرند. اگر در بازاریابی ضعف را بگوییم، مشتری را واکسینه کرده ایم.

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد