درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 22:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10280صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهسه شنبه، 9 اردیبهشت 1393 - 18:44
استفاده بانک‌ها از دانش مشتریان برای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک
بانک‌ها از دانش مشتریان برای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک استفاده کنند چرا که مدیریت دانش تاکنون بیشترین سهم و تاثیر را بر تجارت الکترونیک داشته است.
  

استفاده بانک‌ها از دانش مشتریان برای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیرعامل این بانک در هشتمین کنفرانس بین‌المللی تجارت الکترونیک در مشهد مقدس که با رویکرد اعتماد الکترونیک برگزار شده بود با بیان مطلب فوق گفت: در پشت تمامی فعالیت‌های تجارت الکترونیک، مدیریت دانش مشتریان نقش مهمی ایفا کرده است.

 

آقای دکتر محسن اشرف پور افزود: مدیریت دانش بخش مکمل مدیریت روابط مشتری و ارایه خدمات الکترونیکی است که امروزه اکثر سازمانها تمرکز خود را روی ارزش دانش و اطلاعات به عنوان پایه قدرت و مزیت رقابتی، معطوف کرده اند.

 

وی که در کار پژوهشی خود به تاثیر مدیریت دانش بر بانکداری الکترونیک در بانک های تخصصی دولتی شامل بانک‌های توسعه صادرات ایران، صنعت و معدن، کشاورزی و مسکن پرداخته بود تصریح کرد: این بانک ها در ردیف ۱۰ بانک مهم کشور قرار داشته و مجموعا درحدود ۳۱هزار نفر کارمند و ۴۱۵۱ شعبه در سراسر ایران دارند.

 

این پژوهشگر حوزه مدیریت دانش افزود: مدیریت دانش مشتریان، بانک ها را قادر می سازد تا دیدگاه‌ها، بازار و مخاطبان را درک کرده تا بتوانند شکاف‌ها و فرصتهای رقابتی را شناسایی کنند .

 

آقای دکتر اشرف پور با بیان اینکه باید زیرساختها به منظور استفاده از فناوری نوین و تدوین سرفصل های آموزشی مورد نیاز برای کاربران فراهم شود، خاطرنشان کرد: نقش کارشناسان عملیات بانکداری الکترونیک در جامعه هدف در ابتدا محدود به حفظ و نگهداری فنی سیستم های مبادلات شعب بوده است لیکن به‌زودی تشخیص داده شد که این افراد به مهارت های دیگری ازجمله برقراری ارتباط با مشتری نیز احتیاج دارند تا خدمات جدید بانک را به مشتریان بالقوه و بالفعل بانک ها ارائه کنند از این رو متولیان بخش بانکداری الکترونیک تحت آموزش‌های متنوعی شامل دانش بانکی، بازاریابی و مدیریت رفتار با مشتریان قرار گرفته اند.

 

وی گفت: سازمان ها برای دستیابی به سطح بالاتری از کارایی و اثر بخشی در ارایه خدمات الکترونیک به مشتریان، تامین نیازهای آنان و در نتیجه رضایتمندی مخاطبان، نیازمند مدیریت دانش مشتریان هستند.

 

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیرعامل بانک توسعه صادرات افزود: باید توجه داشت که فناوری پردازش اطلاعات و تجارت الکترونیک تنها مولفه مدیریت دانش نیست و تحول در فرایندهای تصمیم گیری، ساختار سازمانی و نحوه انجام امور از دیگر اجزای این مدیریت محسوب می شود.

 

منبع: روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد